Treść zadania

zulaxd

Napisz w kilkunastu zdaniach charakterystykę porównawcza pokolenia kolumbów

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

Kinia_5 Napisz opowiadanie(felieton pt.: " Świat bez kłamstw" Co to jest w Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Kinia_5 28.3.2010 (11:41)
dluga Na papierze podaniowym (na 29.03) napisz opis sytuacji pt.,,Ślubowanie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: dluga 28.3.2010 (12:22)
marle001 napisz recenzję filmu romeo i julia Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: marle001 28.3.2010 (18:32)
Rosteczek Napisz przemówienei na zakończenie 3 klasy gimnazjum. Prosze o pomoc :) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Rosteczek 28.3.2010 (20:20)
Nieznany tren 7 jana kochanowskiego...napisz, wymien wszystkie srodki stylistyczne Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 29.3.2010 (16:44)

Podobne materiały

Przydatność 75% Napisz streszczenie Mitu o Prometeuszu - w sześciu zdaniach.

1. Prometeusz ulepił człowieka z gliny, łez i tchnął w niego duszę. 2. Pewnego razu zaproponował Zeusowi, by dać ludziom ogień, ten zaś propozycję stanowczo odrzucił , wtedy Prometeusz wykradł ogień bogom i dał go ludziom, co bardzo rozgniewało króla Olimpu. 3. Zeus posłał do Prometeusza piękną Pandorę z puszką pełną nieszczęść, plag i chorób by ten ją...

Przydatność 85% "Kocham" w kilkunastu językach

Albańskim: Te dua Angielskim: I love you Arabskim: Ohiboka Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief Alzacki - Ich hoan dich gear Apacze - Sheth shen zhon Armeński - Yes kez si\'rumem Ashanti/Akan/Twi - Me dor wo Assamese - Moi tomak bhal pau Bułgarskim: Obiczam te Brazylijskim/Portugalski: Eu te amo Brazylijski /Galicyjski - Querote, Amo-te Bangladesz - Ami tomake...

Przydatność 50% Napisz w 8-10 zdaniach, w których przedstawisz związki między księgą Hioba i utworem Anny Kamieńskiej?

Młodzieniec Anny Kamieńskiej chce uczyć się od niego przyjmować cierpienie. Nie wie czym naprawdę jest choroba pyta się o wszystko Hioba. W wierszu jest mowa, o kilku wydarzeniach, które znamy z bibli z księgi Hioba. W wierszu Kamińska pisze jakby, później po tych cierpieniach Hioba. Jako mlodzieniec chce by Hiob co opowiedział o swoim cierpieniu....

Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych

1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...

Przydatność 55% Na podstawie utworu Potop stwórz charakterystyke Kmicica. Jaki to typ bohatera?

Potop Henryka Sienkiewicza jest środkową częścią Trylogii. Razem z Ogniem i mieczem oraz Panem Włodyjowskim tworzą dziewięcioczęściowy obraz Polski w XVII wieku. Ten największy w Polsce historio pisarz stworzył swoje dzieło w latach 1884-1886. W utworze występują dwa główne wątki. Pierwszy z nich to historyczny: wydarzenia autentyczne mieszają się z fikcją. Tak samo jest...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji