Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Treść zadania

jakimka

Napisz reportaż z życia ucznia na temat : "Na przerwie w mojej szkole" .... Na jutro!!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Przede wszytskim musisz zwrócić uwagę na to czym jest reportaż. Jesli czytasz gazety to wiesz zapewne o tym, jak on wygląda. Mianowicie jest tu miejsce na wyrażenie własnej opinii, w jakimś sensie opowiedzenie o tym co się dzieje u Ciebie w skzole na przerwach.
    Możesz napisać ten reportaż używając sformułowań typu:
    Z wiekiem widze, że wśród uczniów mojej szkoły narasta agresja i brak zrozumienia. nie ma miejsca na tolerancje i szacunek.
    Lub wręcz przeciwnie:
    W szkole zaczyna się dziac coraz lepiej. Nauczyciele cieszą się szacunkiem wśród uczniów, są ich autorytetami.
    Twoja opinia musi się jednak pojawić dopiero po ukazaniu pewnych faktów, np:
    Korytarz na pierwszym piętrze, dwaj uczniowie biją się o to, który z nich wejdzie pierwszy do klasy. Nie ma tu miejsca napomoc z innych stron, na reakcję pozostałych świadków. Stoję z boku przyglądając się chwilę zastanawiając się jednocześnie co powinienem/powinnam zrobić.
    Opis suyacji i własne spostrzeżenia.
    Równie dobrze moze to być własna opinia na temat przerwy ukazanej pozytywnie- czhłopcy ustępują miejsca koleżankom, wszyscy wesoło komentują zwyciestwo naszej grupy w rozgrywkach sportowych itp.
    To do ciebie nalezy decyzja, w jaki sposób napiszesz prace. staraj siępisać samodzielnie, w ten psosób z pewnością rozwiniesz swoje umiejętności pisania, które każdy z nas posiada.
    Chętnie sprawdzę Twoją pracę, umieśc ją w komentarzu; pozdrawiam

Podobne zadania

Kinia_5 Napisz opowiadanie(felieton pt.: " Świat bez kłamstw" Co to jest w Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Kinia_5 28.3.2010 (11:41)
dluga Na papierze podaniowym (na 29.03) napisz opis sytuacji pt.,,Ślubowanie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: dluga 28.3.2010 (12:22)
marle001 napisz recenzję filmu romeo i julia Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: marle001 28.3.2010 (18:32)
Rosteczek Napisz przemówienei na zakończenie 3 klasy gimnazjum. Prosze o pomoc :) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Rosteczek 28.3.2010 (20:20)
Nieznany tren 7 jana kochanowskiego...napisz, wymien wszystkie srodki stylistyczne Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 29.3.2010 (16:44)

Podobne materiały

Przydatność 60% Ankieta na temat bezpieczeństwa ucznia.

1.Czy spotkałeś się w ostatnich miesiącach z przemocą fizyczną lub psychiczną a) Tak b) Nie 2.Zaznacz, wjaki sposób uczesniczyłeś w tych zdarzeniach. a) byłem świadkiem przemocy b)byłem osobą poszkodowaną c)byłem sprawcą przemocy d) dowiedziałem się o nich 3.Zaznacz wszystkie te zdarzenia, które widziałeś w swojej szkole. a)obgadywanie b)wyśmiewanie...

Przydatność 65% Napisz przemówienie na dowolny temat

Drodzy koledzy, uczniowie klasy 1a,zgromadzeni w tej sali ?dzisiaj mam was zamiar przekonać do tego, że sport jest sposobem na szczęśliwe życie. Można zadać sobie pytanie czy sport jest wart wielkich poświęceń? Co sprawia, że sportowcy z zapałem wylewają litry potu na treningach? Do czego oni dążą? Bez zastanowienia mogę rzec, że jest to warte wszelkich poświęceń....

Przydatność 65% Tematem mojej wypowiedzi jest „Holocaust jako temat literacki i filmowy”.

Holocaust- z greckiego holokaustom- ofiara całopalna, po hebrajsku szoah- znaczy dziś masakra, masowa eksterminacja Żydów w czasie II wojny światowej. To próba wymordowania całego narodu, wszystkich Żydów. W dwa lata po dojściu Hitlera do władzy,15 września 1935r.uchwalone zostały ustawy norymberskie, które dawały nową definicję Żyda. Był nim ten, kto miał troje dziadków...

Przydatność 55% "Na Anioł Pański" K. Przerwy-Tetmajera.

Jaką funkcję i rolę w wierszu „Na Anioł Pański” – K. Tetmajera pełnią wyrazy: osmętnica, rzeka, dusza, dymy. Uzasadnij swoją wypowiedź. Kazimierz Przerwa Tetmajer był jednym z najpopularniejszych poetów w Polsce XIX-tego stulecia. Pierwsi entuzjaści poezji Tetmajera szczególnie cenili jego symbolizm i nastrojowość. To skłoniło poetę do powtórzeń motywów i...

Przydatność 85% Analiza wiersza "Na Anioł Pański" Kazimierza Przerwy-Tetmajera

„Na Anioł Pański” to wiersz autorstwa wybitnego twórcy okresu Młodej Polski, Kazimierza Przerwy – Tetmajera. Poeta ten odwoływał się w swoich utworach – jak wielu artystów tego okresu – do filozofii A. Schopenhauera i F. Nietzschego, co można zauważyć nie tylko w tym liryku, ale także w innych jego dziełach. Kazimierz Przerwa – Tetmajer uważany jest za poetę,...

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji

Pierwszy raz?

Zapoznaj się z krótkim opisem jak sprawnie zdobywać punkty, sprawdź ile kosztuje dodanie zadania, itp. Zapoznaj się z możliwościami serwisu Zaliczaj.

Zaproś swoich znajomych

Zaproś swoich znajomych do serwisu. Im więcej osób zaprosić, tym więcej zdobędziesz punktów. Zarób nawet 100 punktów.