Treść zadania

kasia328

1.Napisz dialog między zwolennikami i przeciwnikami gier komputerowych. Zastosuj czasowniki w trybie: oznajmującym, rozkazującym i przypuszczającym.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    zostawcie w spokoju te gry przecier one relaksują ludzi - zwolenik

    ale one uzalerzniają ich i nie mają czasu na nauke i sprzątanie pokoju

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 85% Przyczyny konfliktów między zwolennikami a przeciwnikami globalizacji na świecie

Globalizacja to termin określający procesy i zjawiska wynikające ze wzrostu międzynarodowej wymiany handlowej, kulturowej oraz w pewnym zakresie i znaczeniu również współpracy politycznej między państwami. Jest to proces polegający na zanikaniu lub zmniejszaniu się barier handlowych czy kulturowych. Choć z pewnymi cechami globalizacji możemy się spotkać już w historii...

Przydatność 65% Pożytki i niebezpieczeństwa gier komputerowych

Ostatnio wiele słyszy się na temat niebezpieczeństw, płynących z gier komputerowych. Nie mogę zgodzić się z tezą zawartą w temacie. Wręcz przeciwnie, uważam, że gry komputerowe mają także wiele zalet. W mojej pracy chciałbym skupić się na pożytkach i niebezpieczeństwach płynących z gier komputerowych. Na poparcie mojego stanowiska mogę przywołać wiele różnych...

Przydatność 75% Przemówienie na temat Gier Komputerowych

Drodzy koledzy i koleżanki. Na dzisiejszych zajęciach chciałem omówić ponury temat, który dotyczy chyba każdego z nas. Chodzi mianowicie o gry komputerowe. Notorycznie kaleczony jest język nie tylko polski a także angielski. Jedną z takich gier jest Tibia w, której padają takie słowa jak „Plax itans”, „przyszlem” lub „hoć”. Błędy te są popełniane przez wszystkich...

Przydatność 65% Pożytki i niebezpieczeństwa płynące z gier komputerowych.

Coraz częściej spotykam się ze stwierdzeniem, że gry komputerowe uzależniają. Czy jest to prawda, czy tylko pusty slogan, który powtarzają dorośli, żeby oduczyć nas nawyku siedzenia godzinami przed komputerem? Celem moich rozważań będą pożytki i niebezpieczeństwa płynące z gier komputerowych. Na poparcie mojego stanowiska pragnę przywołać wiele różnych argumentów....

Przydatność 70% Literatura Fantasy jako inspiracja dla twórców komputerowych gier RPG

Artur Strzałkowski klasa IVTD Temat: Literatura fantasy jako inspiracja dla twórców komputerowych gier RPG. I Literatura podmiotu: 1. Andrzej Sapkowski, Wiedźmin, tom I Ostanie życzenie, Warszawa, Niezależna Oficyna Wydawnicza NOWA sp. Z o.o., 1993. 2. Andrzej Sapkowski, Wiedźmin, tom II Miecz Przeznaczenia, Warszawa, Niezależna Oficyna Wydawnicza NOWA sp. Z o.o.,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji