Treść zadania

Zanetkax95

Krótkie opowiadanie o tym jak powinna wyglądać moje wymarzona szkoła podstawowa.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 2 1

Moja wymarzona szkoła podstawowa powinna się znajdować w miłym otoczeniu - na przykład : w dużym, pięknym parku.
    Budynek szkolny powinien być nowoczesny i obszerny. Każda klasa miałaby w nim swoją dobrze wyposażoną w pomoce salę lekcyjną . W tej sali odbywałyby się wszystkie lekcje i to nauczyciele by chodzili po szkole przechodząc z klasy do klasy anie uczniowie.
    Każda sala miałaby stanowiska komputerowe z dostępem do internetu, bogata biblioteczkę, szafki ze szkolnym zestawem podręczników dla każdego ucznia . Dzięki temu uczniowie nie mieliby ciężkich plecaków bo każdy miałby dwa komplety książek - szkolny i domowy.
    Lekcje wychowania fizycznego odbywałyby się na basenie, na lodowisku i na sali gimnastycznej. Zwiększyłaby się liczba godzin tego przedmiotu do 10 w tygodniu.
    W mojej wymarzonej szkole nie byłoby nakazu noszenia mundurków - każdy chodziłby tak ubrany jak miałby ochotę. Jedynie obuwie musiałoby być stabilne.
    Przerwy w mojej wymarzonej szkole trwałyby 15 minut , po to żeby móc naprawdę odpocząć między kolejnymi lekcjami.
    Często organizowane by były wycieczki, wyjścia do kina , teatru i dyskoteki szkolne.
    Wszystkie te imprezy byłyby bezpłatne bo szkoła miałaby wielu bogatych sponsorów.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Wymarzona podróż

Moją wymarzoną wyprawą jest wyjazd do odległego zakątka kuli ziemskiej Chile. Napoczątku chciałabym zwiedzić Santiago de Chile, a w nim San Christobal-wzgórze górujące nad miastem. Następnie polecieć do San Perdo gdzie chciałabym zobaczyć gejzery Tatio, które są położone w pobliżu granicy Boliwijskiej, kąpać się w gorących źródłach. Następnego dnia...

Przydatność 60% Wymarzona biblioteka

W większości przypadków biblioteki powinny znajdować się w cichych, spokojnych i przestronnych miejscach, pełnych zieleni, wygodnych ławek lub foteli oraz oczywiście książek. Budynek biblioteki oraz jego otoczenie przypominać powinien bajkowy pałac, zagadkowy i tajemniczy. Cieszymy się, że według dzieci biblioteka to miejsce zdobywania wiedzy, lecz także mądrej rozrywki i...

Przydatność 65% Moja wymarzona firma

Jest to opis mojej wyśnionej firmy którą chciał bym w przyszłości założyć. Zostało to ocenione na 5 :) sami się przekonajcie. Ps. Jeśli praca Ci się przydała zostaw komentarz, lub napisz mi o tym w mailu :) Pozdrawiam: lol511

Przydatność 60% Opowiadanie

Noc była ciemna, w oddali widzieliśmy świecące światełko, które stawało się bardziej widoczne. Poszliśmy w jego stronę, kiedy nagle zaczął silnie padać deszcz. Szybko schowaliśmy się w opuszczonej ruinie, by przeczekać burzę. Ulewa nie ustępowała, więc postanowiliśmy zwiedzić opuszczony budynek. Kiedy weszliśmy na górę zauważyliśmy wiszący na ścianie zakurzony...

Moja przygoda zdarzyła się podczas wakacji 2006. Wybrałem to zdarzenie z wielu względów, ale najważniejszym z nich była pamięć. Był piękny lipcowy poranek. Wraz z moim bratem Rafałem wybrałem się na Sekułę pojeździć na rowerach. Nic nie zapowiadało dalszego ciągu zdarzeń. Jeździliśmy już dobrą godzinę, gdy nagle Rafał zaproponował abyśmy poskakali sobie z...