Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Treść zadania

koki139

reklama radiowa ! Pomóżcie daje naj:D

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    W takiej reklamie wykorzystuje się: dżingle , krótkie, kilkunastosekundowe melodie lub piosenki, festyny i akcje specjalne,rozmowy sponsorowane – polegające na udzielaniu krótkich wywiadów radiowych na ściśle określony temat oraz konkursy dla słuchaczy – w których reklamodawca finansuje nagrody.

Rozwiązania

Podobne zadania

Green Reklama na temat Szkoły, zachecająca uczniów Podstawówki o dołączenie do Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Green 14.4.2010 (18:54)
truskawkowaa7 Reklama - gry słowne Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: truskawkowaa7 8.5.2010 (19:38)
Kluczkosiaa Reklama Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: Kluczkosiaa 18.5.2010 (19:24)
adamo29b reklama Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: adamo29b 20.5.2010 (13:49)
kajooojka pomocyyy . reklama . Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: kajooojka 14.9.2010 (20:57)

Podobne materiały

Przydatność 70% Reklama radiowa

KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...

Przydatność 55% Reklama

REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....

Przydatność 100% Reklama

Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...

Przydatność 65% Reklama

1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...

Przydatność 65% Reklama

Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji