Treść zadania
Autor: Green Dodano: 14.4.2010 (18:54)
Reklama na temat Szkoły, zachecająca uczniów Podstawówki o dołączenie do Gimnazjum ..
Prosze o pomoc !
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Opis sytuacji temat Duża przerwa w szkole Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: simek99931 29.3.2010 (18:18) |
Napisz rozprawkę na temat "Nie wszystko co w życiu wazne da się Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: melaaaa 29.3.2010 (20:22) |
napisz opowiadanie z dygresją na temat " to było niezwykłe Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: mmsia 31.3.2010 (17:28) |
Napisz krótką pracę na temat : Maje sądy dotyczące sztuki współczesnej - Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: werka1545 7.4.2010 (15:55) |
Ułóż dialog pomiędzy kolegami z klasy na temat ,,Kamieni na Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Laura 8.4.2010 (16:28) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Reklama
REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....
Przydatność 100% Reklama
Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...
Przydatność 65% Reklama
1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...
Przydatność 65% Reklama
Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...
Przydatność 70% Reklama radiowa
KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
korni348 15.4.2010 (15:53)
Jeśli chesz chodzic do dobrego gimnazjum zapisz sie do nas jest tu wiele dodatkowych zajec! jest duzo fajnych nauczycieli. Podaj numer szkoły, ulice. Niewiem czy chodziło ci o to jak tak to dobrze
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie