Treść zadania

gocha3012

Hej! Mógłby mi to ktoś przetłumaczyć na rosyjski? bardzo pilne :( jak ja nie lubie rosyjskiego w ogóle mi nie idzie :(

W te wakacje mało zwiedziłam. Na początku lipca byłam z rodziną nad morzem w mieście Hel. Pogoda codziennie była piękna, dlatego opalaliśmy się, spacerowaliśmy, jedliśmy lody i gofry. Zrobiłam dużo zdjęć. Zwiedziliśmy również Gdańsk. Wyjazd bardzo nam się udał. W sierpniu odwiedziłam góry. Byłam w miasteczku Małe Ciche. Pogoda była okropna ale wyruszyliśmy na Wiktorówki. Do domu wróciliśmy mokrzy. Wakacje bardzo mi się podobały, szkoda że już minęły.

Z góry bardzo dziękuję i dozgonna wdzięczność :D

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 0 0

Этим летом я побывал достаточно. В начале июля я был с семьей в город побережья Хель. Ежедневная погода была прекрасна, так opalaliśmy это пошел, мы ели мороженое и вафли. Я сделал много фотографий. Кроме того, посетил Гданьске. Проверить нам очень хорошо уйти. В августе я был в горах. Я был в небольшой тихий городок. Погода была ужасной, но мы пошли на Wiktorowki. Мы вернулись домой мокрый. Вещи, которые я очень любил тот ущерб, который уже прошел.

Tłumaczone Translatorem,

--> http://translator.telewizor.eu/

Jest to podobno inteligenty translator, który nie tłumaczy słowo w słowo, napisz coś po angielsku, a potem se przetłumacz i potem zobacz, jak wytłumaczyło czy słowo w słowo czy nie.

Rozwiązania

Podobne zadania

CzaRRRRna93 Język Rosyjski list nie musi być bardzo długi Przedmiot: Język obcy / Liceum 1 rozwiązanie autor: CzaRRRRna93 14.5.2010 (17:23)
umbrelka16 Rosyjski - opis herbu Przedmiot: Język obcy / Liceum 1 rozwiązanie autor: umbrelka16 19.5.2010 (19:44)
kruczek34 Witam! Język rosyjski-stopniowanie Przedmiot: Język obcy / Liceum 1 rozwiązanie autor: kruczek34 25.5.2010 (17:45)
anitkaa1593 j.rosyjski-list pomocxy na jutro Przedmiot: Język obcy / Liceum 1 rozwiązanie autor: anitkaa1593 30.5.2010 (12:21)
Michael212 List do ciotki jak spędziłeś wakacje Przedmiot: Język obcy / Liceum 1 rozwiązanie autor: Michael212 18.9.2010 (15:37)

Podobne materiały

Przydatność 55% Moje Wakacje

ZAD.DOM DLA PODSTAWÓWKI. TEMAT " GŁÓWKA PEŁNA WAKACYJNYCH WSPOMNIEŃ" ( PŁEC ŻEŃSKA- zADANIE DOMOWE DLA DZIEWCZYNKI) Czerwiec to mój ulubiony miesiąc, własnie wtedy zaczynają się wakacje. Rodzice i dzieci pakują walizki i szykują się do szczęśliwej podróży. Jedni wyjeżdżają na kolonie, obozy, wczasy. A ja wyjechałam najpierw na kolonie do...

Przydatność 50% Moje wakacje

Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu.Pierwszy...

Przydatność 70% Moje wakacje

W wakacje spędziłam w domu ale uważam, że nie były monotonne. Rodzice postanowili, że wybierzemy się na wyprawę. Okazało się pod koniec wakacji, że to nie była jedna a kilka wypraw. Przez wakacyjny czas czytałam książki i spotykałam się z koleżankami Pierwszym miejscem gdzie wybraliśmy się był Licheń. Zobaczyliśmy tam bazylikę i cudowny obraz Matki Bożej...

Przydatność 65% Moje wakacje

Jak co roku czekałem na wakacje z utęsknieniem. Kiedy wreszcie nadeszły okazało się, że w tym roku nie wyjeżdżamy z siostrą do cioci na Mazury. Ale nie zmartwiłem się tym bardzo , przecież wakacje można spędzić ciekawie także w swojej miejscowości. Z kolegami prawie codziennie jeździliśmy na wycieczki rowerowe nad wodę, graliśmy w piłkę siatkową, a także w nożną....

Przydatność 75% Moje wakacje w Soplicowie.

Od pewnego czasu nie czułem się zbyt dobrze. Wybrałem się więc do lekarza, w celu ustaleia, czy ze mną jest wszystko w porządku. Podczas wizyty u doktora okazało się , że estem przemęczony i potrzebne mi jest trochę wytchnienia od codzienności. Nie bardzo wiedziałem dokąd mam się wybrać na najbliższy weekend i wtedy lekarz polecił mi Soplicowo, jako cichy zakątek Polski...