Treść zadania

Agata2115

(pomoże ktoś rozwiązać do jutra rano )?
1.Pole kwadratu wpisanego w okrąg o średnicy 10 jest równy :
2. z talii 52 kart losujemy jedną. Prawdopodobieństwo tego , że wylosujemy kartę trefl lub lub plik lub waleta jest równe :
3.Wiadomo, że liczba X= 1+y/1-y dla y (= różnego) od 1. zatem:
4. Jeśli ostrosłup ma 50 krawędzi to liczba jego ścian jest równa :
5. liczba którą zwiększono o 15% będzie równa 414 to :
6. liczba punktów wspólnych wykresu funkcji f(x)=x^-6x+5 z osiami układu współrzędnych jest równa :
7. Kąt α jest ostry i cos α =12/13 wtedy:
8.liczba 25 jest przybliżeniem z niedomiarem liczby x . Błąd bezwzględny tego przybliżenia jest równy 0,3. Liczba x to:
9.pole działki budowlanej jest równe 1200m^. pole powierzchni tej działki na planie wykonanym w skali 1:200 wynosi :
10. w ciągu geometrycznym (bn) wyraz b7 jest równy 4√2 , zaś iloraz tego ciągu ma wartość (u góry pod pierwiastek jeszcze powinnno być 8 ) √8. wobec tego :
11.punkt o współrzędnych (-2,4)należy do prostej y=x+2a-1. zatem :
12. średnia arytmetyczna danych z tabelki wynosi :Wartość danej -3 6 -9 5
Liczebność danej 3 4 1 2
13. dla jakiej całkowitej liczby x spełniona jest nierówność 5/11 < x/3 < 25/33
14.Liczba (2+pierwiastek z 7)do ^-7/ 1+ pierwiastek z 7 jest równa :
15. Liczba x = −7 jest miejscem zerowym funkcji liniowej f(x) = (3 − a)x + 7 dla
16. oblicz sumę siedmiu początkowych wyrazów ciągu geometrycznego (an) , w którym a1=2, a4==54
17. ewa kupiła tablet za 480 zł . oraz dodatkowe akcesoria w cenie 120 zł. Miesiąc później jej kolega Maciek kupił dokładnie taki sam tablet z akcesoriami , , ale cena tabletu była o 10% niższa a cena akcesoriów wzrosła o 5% . o ile procent maciek kupił swój zestaw taniej niż ewa ?
18. jaką wysokość ma romb , jeżeli wiadomo że jego przekątne mają długości 16 i 30
19. rozwiąż równanie 1/3 (5x+2)-2(1/2x+1/3)=2/3x
20. oblicz cosinus kąta między ścianą boczną i płaszczyzną podstawy ostrosłupa prawidłowego trójkątnego , jeżeli wiadomo , że promień okręgu opisanego na podstawie, wysokość ostrosłupa i krawędź boczna tworzą trójkąt równoramienny
(jeśli można to miło by było jakby te zadania były jakoś rozpisane czy wytłumaczone )
a tu są odpowiedzi jakie powinny być :
1.50 2. 7/13 3. y=x-1/x+1 4.26 5. 360 6.3 7. sin a =5/13 oraz tg a=5/12 8.25,39 9.300cm^ 10.b1= pierwiastek z 2 i nad pierwiastkiem 4. 11.a=3 i 1/2 12.1,6 13.2 14. 4. 15. a=2
16. 2186
17. 7%
18. 240
19. Kazda liczba spełnia równanie
20. pierwiastek5/5

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Podnoszenie do kwadratu liczb z końcówką "5"

Aby podnieść (w pamięci) do kwadratu liczby zakończone cyfrą "5", należy wykonać następujące operacje:
1. Końcowe cyfry wyniku, to będzie "25";
2. Początkowe cyfry otrzymujemy mnożąc liczbę utworzoną z początkowych cyfr (bez końcowej piątki) podnoszonej do kwadratu liczby przez liczbę o jeden większą.

Dokładniej wyjaśnią to przykłady:

35^2 =...

Przydatność 100% Opis - Była 6.00 rano...

Była 6.oo… Była szósta rano. Spoglądałam na wzgórza, które przypominały wielki zielony dywan. Można by powiedzieć, że był nakrapiany plamkami, które mieniły się różnymi barwami. Gra kolorów… to był niesamowity widok gdy przy każdym podmuchu wiatru żółć mieszała się z różem. Nie można narzekać na takie cuda natury. Długo można je obserwować, lecz...

Przydatność 85% Wizerunek współczesnego menadżera - czyli jak powinien wyglądać menedżer jutra.

Wstęp. Menedżer. Określenie to, choć ma w naszym słowniku krótką historię, na trwałe weszło do powszechnego zastosowania. Na każdym kroku natrafiamy na przeróżnych managerów: sales manager, brand manager, marketing manager, office manager, product manager... Czemu tak łatwo przejęliśmy to anglojęzyczne określenie? Może dlatego, że jest właśnie tak uniwersalne... I z...

Przydatność 75% Wizerunek współczesnego menadżera- czyli jak powinien wyglądać menadżer jutra

BIBLIOGRAFIA : 1. Józef Penc Menedżer w uczącej się organizacji , Wydawnictwo : Menadżer , Łódź 2002, ISBN 83-912624-2-1 2. Leszek Kozioł Motywacja w pracy. Determinanty ekonomiczno-organizacyjne , Wydawnictwo Naukowe PWN , Warszawa-Kraków 2002, ISBN 83-01-13786-X 3. Janusz Śniadecki, Bogdan Nogalski Etyka Menadżerska , Wydawnictwo Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. Z o.o.,...

Przydatność 65% Czego może sie nauczyć od starożytnych człowiek dzisiejszy i człowiek jutra?

Czym życie starożytnych różniło się od naszego? Co możemy wynieść z antyku? Czy w ogóle jest coś, co mieli nasi przodkowie, a czego nie mamy dzisiaj i nie będzie jutro? Starożytnym zawdzięczamy cały swiat, który nas otacza: naukę, kulturę, wiedzę, warunki, w jakich żyjemy i wszystko, z czego korzystamy. Ale to, czego możemy się od nich nauczyć, to nie to samo, co nam...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji