Treść zadania
Autor: ~vicmjc Dodano: 30.12.2014 (18:42)
REKLAMA JAKO INSTRUMENT PROMOCJI
Opisz i zareklamuj wybrany punkt gastronomiczny poprzez telewizję, max 2 strony.. pomóż ktoś proszę
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Planowanie jako jeden z etapow zarzadzania przedsiebiorstwem Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: agniesia199008 16.4.2010 (15:10) |
Prowizje i opłaty jako środki konkurencji miedzy bankami. pomocy :( Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ilona9112 20.1.2011 (18:40) |
Dlaczego jako dyrektor szkoły nie zlikwiduje pracowni komputerowej, skoro Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: basia40 7.2.2011 (16:26) |
W CV jest punkt zainteresowania. Mam napisać, że interesuję się sportem, Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 11 rozwiązań | autor: 231423 26.8.2011 (13:51) |
Zagadnienia odpowiedz na nie 1.Finanse i inwestycje -pieniądz jako element Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: agnese01122 18.1.2013 (11:28) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Instruments
Instrumenty muzyczne Bassoon fagot Brass dęte instrumenty Cello wiolonczela Clarinet klarnet Cymbal talerze Double bass kontrabas Flute flet French horn waltornia Harp harfa Oboe obój Strings struny Timpani kotły Triangle trójkąt...
Przydatność 50% Reklama jako XI muza
Reklama jako sztuka. Film pojawił się jako całkowicie nowe i fascynując medium ponad sto lat temu. Najczęściej za datę powstania filmu przyjmuje się 1895 rok. Szybko też okrzyknięto nową technologię mianem X Muzy. W ten sposób uznano, że film może pretendować do miana dzieła sztuki takiego, jak malarstwo, rzeźba, poezja czy muzyka. Musiało jednak upłynąć sporo lat, by...
Przydatność 65% Reklama jako zjawisko kulturowe.
„Środki masowego przekazu nie niosą ze sobą ideologii, same są ideologią. To stanowisko, które określiłem jako katastroficzne, zakłada jeszcze jeden argument: nieważne co będziecie mówili poprzez kanały masowej komunikacji w momencie, w którym odbiorca bombardowany jest mnóstwem komunikatów docierających doń poprzez różne kanały, równocześnie, w określonej formie,...
Przydatność 70% Reklama społeczna jako środek perswazji
„Reklama społeczena jako środek skutecznej perswazji” Pierwotnym założeniem reklamy było dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców i sprzedanie (dosłownie i w przenośni) danego towaru. Jednak spece od marketingu dostrzegli w tym sposobie dotarcia do drugiego człowieka możliwość wywołania społecznie pożądanych postaw i zachowań. Reklama społeczna – proces...
Przydatność 70% Świat reklamy, reklama jako świat.
Świat reklamy, reklama jako świat. Reklama nie powstała z niczego i nigdy nie działała w próżni. Jej powstanie i rozwój zawsze związane były z trzema podstawowymi procesami: " z rozwojem handlu i wymiany towarowej " z powstawaniem i rozwojem różnych środków komunikowania masowego " z doskonaleniem metod i technik perswazji Rozwój handlu i wymiany towarowej wymusił powstanie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie