Treść zadania

~vicmjc

REKLAMA JAKO INSTRUMENT PROMOCJI
Opisz i zareklamuj wybrany punkt gastronomiczny poprzez telewizję, max 2 strony.. pomóż ktoś proszę

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 100% Instruments

Instrumenty muzyczne Bassoon fagot Brass dęte instrumenty Cello wiolonczela Clarinet klarnet Cymbal talerze Double bass kontrabas Flute flet French horn waltornia Harp harfa Oboe obój Strings struny Timpani kotły Triangle trójkąt...

Przydatność 50% Reklama jako XI muza

Reklama jako sztuka. Film pojawił się jako całkowicie nowe i fascynując medium ponad sto lat temu. Najczęściej za datę powstania filmu przyjmuje się 1895 rok. Szybko też okrzyknięto nową technologię mianem X Muzy. W ten sposób uznano, że film może pretendować do miana dzieła sztuki takiego, jak malarstwo, rzeźba, poezja czy muzyka. Musiało jednak upłynąć sporo lat, by...

Przydatność 65% Reklama jako zjawisko kulturowe.

„Środki masowego przekazu nie niosą ze sobą ideologii, same są ideologią. To stanowisko, które określiłem jako katastroficzne, zakłada jeszcze jeden argument: nieważne co będziecie mówili poprzez kanały masowej komunikacji w momencie, w którym odbiorca bombardowany jest mnóstwem komunikatów docierających doń poprzez różne kanały, równocześnie, w określonej formie,...

Przydatność 70% Reklama społeczna jako środek perswazji

„Reklama społeczena jako środek skutecznej perswazji” Pierwotnym założeniem reklamy było dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców i sprzedanie (dosłownie i w przenośni) danego towaru. Jednak spece od marketingu dostrzegli w tym sposobie dotarcia do drugiego człowieka możliwość wywołania społecznie pożądanych postaw i zachowań. Reklama społeczna – proces...

Przydatność 70% Świat reklamy, reklama jako świat.

Świat reklamy, reklama jako świat. Reklama nie powstała z niczego i nigdy nie działała w próżni. Jej powstanie i rozwój zawsze związane były z trzema podstawowymi procesami: " z rozwojem handlu i wymiany towarowej " z powstawaniem i rozwojem różnych środków komunikowania masowego " z doskonaleniem metod i technik perswazji Rozwój handlu i wymiany towarowej wymusił powstanie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji