Treść zadania
Autor: trzepizur Dodano: 14.12.2013 (23:20)
zad.1 Piętnaście dziewcząt stanowi 55% klasy. Ile chłopców jest w tej klasie?
Zad.2 Wartością wyrażenia (2 – )2 jest liczba?
Zad.3 Wartość wyrażenia 4 – jest równa?
Zad.4 Wartość wielomianu W(x) = 2x – x4 dla x = – 3 wynosi?
Zad.5 Ile rozwiązań ma równanie: 5x2 – 3x – 4 = 0?
Zad.6 Rozwiązaniem równania = 2 jest liczba?
Zad.7 Współrzędne wierzchołka paraboli będącej wykresem funkcji y = –3(x+2)2 – 4 wynoszą?
Zad.8 Ile liczb pierwszych spełnia nierówność x(x+3) ≤ 100?
Zad.9 Rozwiąż nierówność: – x2 + 4x 0
Uwaga: Należy wybrać pięć dowolnych zadań i odpowiedzieć na zadane pytania oraz przedstawić tok rozwiązania wybranych zadań.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Prosta y=√3x-2 jest nachylona do osi ox. Opisz szczegółowo pod jakim kątem Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: pawel 24.3.2010 (16:28) |
Dany jest trójkąt o wierzchołkach A=(-4, 2) B=(0,4) C=(6,-4) a) wyznacz Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: MartaGrzeszczak1 29.3.2010 (17:43) |
pole przekroju walca płaszczyzną równoległa do podstawy jest równe 49/pi a Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lusi1069 30.3.2010 (16:42) |
sprawdź korzystając z definicji, czy ciąg o wyrazie ogólnym an jest Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: gosiaczek90 7.4.2010 (19:15) |
środek odcinka o końcach A=(5,-1), B=(-7,-3) jest środkiem okręgu o Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: aluszacedro 12.4.2010 (15:17) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Wychowawca klasy
Prawie każdy czynny nauczyciel pełni funkcję wychowawcy klasy. Uczy swego przedmiotu, a oprócz tego zajmuje się najróżniejszymi sprawami, dotyczącymi jednej z klas. Wychowawcą klasy jest się „z urzędu”. Dysponuje się również „urzędowym” przydziałem czasu – 1 godzina tygodniowo. W tym miejscu należy wyjaśnić co należy rozumieć pod pojęciem „wychowawcy klasy” i...
Przydatność 75% Co stanowi większe zagrożenie dla świata – maszyny czy człowiek?
Od II połowy XX wieku gwałtownie zaczęła rozwijać się cybernetyka. Ludzie częściej wykorzystywali maszyny do pracy lub nauki. Komputery zaczęły odgrywać coraz ważniejszą rolę w życiu ludzi, były nawet zdolne do rzeczy, których człowiek nigdy by nie dokonał. Na przykład wysłane przez naukowców sondy kosmiczne pozwalają nam bez udziału ludzi poznawać najdalsze zakątki...
Przydatność 85% Jeśli nie szata zdobi człowieka, to co stanowi o jego wartości?
Moim zdaniem o wartości człowieka świadczy nie to co widzimy na co dzień, ale to co ma on w środku. Bardzo często oceniamy ludzi na podstawie ich wyglądu, albo tego co posiadają - jaki mają telefon, samochód, czy też jak się ubierają. Jest to niesprawiedliwe, a w wielu przypadkach, także błędne. Dla niektórych wygląd jest jedyną rzeczą, która się w ich życiu liczy....
Przydatność 60% Położenie klasy robotniczej
Szybki rozwój przemysłu na ziemiach polskich i związany z tym wzrost liczebny klasy robotniczej spowodował, iż sprawa robotnicza wysunęła się na czoło zagadnień społecznych. Klasa ta składał się z drobnych rzemieślników, pracowników manufaktur, ludności wiejskiej i zdeklasowanej szlachty. Sytuacja mas robotniczych była podobna do tej, jak niegdyś w krajach zachodnich we...
Przydatność 65% Klasy dziedziczenia c++
miłego drukowania
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie