Treść zadania

ada27ada

Zapytano grupę piętnastu uczniów: „Jaką ocenę z matematyki miałeś(aś) na koniec roku szkolnego w
poprzedniej klasie?". Otrzymano piętnaście wyników: 3, 4, 3, 5, 6, 2, 4, 5, 2, 5, 3, 2, 2, 4, 5.

A) Przedstaw otrzymane wyniki w postaci diagramu kolumnowego.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne zadania

adam93 Sprawdzian z matematyki z geometrii płaskiej!!! pole trójkątów i koła Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: adam93 4.5.2010 (15:46)
Nieznany Czesć mam takie zadanie z matematyki obliczyc Pb ostr.prawidl.czworoka. gdzie Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 8.5.2010 (18:27)
wzurchemika zadania z matematyki ! Proszę o pomoc !!! Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: wzurchemika 4.6.2010 (14:37)
Nieznany jutro mam poprawkę z matematyki i strasznie sie boje;/ umiem wszysyko bo się Przedmiot: Matematyka / Liceum 12 rozwiązania autor: Konto usunięte 26.8.2010 (17:27)
patyka134 ocen wartosc logiczna zdania!!pomozcie na juz!!!!! Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: patyka134 5.9.2010 (17:03)

Podobne materiały

Przydatność 85% System ocen i wynagrodzeń

Umiejętna polityka płacowa jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi motywowania. Należy zwracać uwagę na to, aby systemy ocen i wynagradzania stosowane w organizacji zachęcały do takich działań, jakich kierownictwo pragnie. Ludzie oczekują zapłaty (wynagrodzeń, świadczeń, możliwości awansu, uznania, kontaktów towarzyskich i tak dalej) za swój trud. Musza wiedzieć,...

Przydatność 75% System ocen okresowych pracowników

Regularne ocenianie pracowników jest instrumentem polityki motywacyjnej, jak również umożliwia diagnozę potencjału rozwojowego pracownika. Pozwala to na optymalne wykorzystanie jego zdolności i kwalifikacji oraz planowanie ścieżki rozwoju. Istotnym czynnikiem okresowego oceniania jest również informacja zwrotna dla pracowników "jak postrzegana jest ich praca". Ponieważ ocenianie...

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji