Treść zadania

aboom

opowiadanie o wakacyjnej przygodzie nad morzem ( nie musi być długie )

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 1 0

W te wakacje spędziłam długą przygodę nad morzem . Wszystko zaczęło się we Władysławowie na kolonii na którą wybrałam się wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką . W pierwszy dzień naszych wakacji nad morzem wybraliśmy się w rejs statkiem . Było naprawdę cudownie . Następne dni spędziłyśmy na poznawaniu nowych znajomych z kolonii oraz na opalaniu się nad brzegiem morza . W ostatni dzień mieliśmy zawody sprawnościowe . Udało mi się zająć 2 miejsce w grze w piłkę plażową . Wakacje były bardzo udane . Myślę że nigdy nie zapomnę tej wspaniałej przygody nad morzem oraz osób , które tam poznałam .

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 80% Opowiadanie o najciekawszej przygodzie Zbyszka z Bogdańca.

Najbardziej spodobało mi się wydarzenie kiedy Danuśka ratuje Zbyszka od śmierci. Rycerz który ślubował Danusi został skazany na ścięcie głowy mieczem za to, że napadł z kopią na posła Zakonu Krzyżackiego. Od tragedii ocalił Lichtensteina Powała z Taczewa, który powstrzymał kopię Zbyszka przed atakiem na posła. Lichtenstein jednak nie wybaczył Zbyszkowi jego zachowania i...

Przydatność 55% Reportaż z wakacyjnej wycieczki

SANKTUARIUM W LICHENIU-POMNIK WIARY Sanktuarium Maryjne Matki Bożej Bolesnej Królowej Polski w Licheniu jest największym w całej Polsce. Budowa pięknej, nowej bazyliki została zakończona dopiero kilka lat temu. A wszystko to z powodu cudownego obrazu NMP. To właśnie tam udaję się z pielgrzymką ze wsi Pleszów. WYJAZD Jest godzina szósta rano dnia dwunastego sierpnia, a przed...

Przydatność 80% Wakacje nad morzem. (Holidays at the seaside)

Spending holidays at the seaside in summer makes sense, as there are more things to do than in winter. We can spend our time in many different ways. Because it is usually hot and sunny, we stay whole days on the beach. When we want to take a cool break from the hot sun and air we can swim in the sea. When going to the seaside we must remember some precautions before going into the water. We...

Przydatność 65% Wakacje nad morzem. (Holidays at the seaside)

Przydatność 60% Opowiadanie

Noc była ciemna, w oddali widzieliśmy świecące światełko, które stawało się bardziej widoczne. Poszliśmy w jego stronę, kiedy nagle zaczął silnie padać deszcz. Szybko schowaliśmy się w opuszczonej ruinie, by przeczekać burzę. Ulewa nie ustępowała, więc postanowiliśmy zwiedzić opuszczony budynek. Kiedy weszliśmy na górę zauważyliśmy wiszący na ścianie zakurzony...