Treść zadania

aboom

OPOWIADANIE O MLEKU - śmieszna historia z mlekiem .

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 1 0

Pewnego dnia mama wysłała mnie do sklepu po mleko. Było one jej potrzebne do sernika. Dała mi pieniądze i dała klucz do garażu mówiąc - pojedź rowerem to będziesz szybciej w domu. Odpowiedziałam jej - dobrze.
    Szybko wyprowadziłam rower i pojechałam do sklepu. Była bardzo dużo kolejka. Każdy kupował mleko co wydało mi sie podejrzane. Przecież zazwyczaj każdy klient kupuje co innego. Na moje szczęście został ostatni karton, który ja kupiłam. Wracając do domu najechałam na kamień i w tym momencie mleko wyprysło z kartonu prosto w moją twarz.
    Gdy wróciłam do domu byłam cała przemoczona mlekiem. Opowiedziałam mamie co sie stało ,a ona powiedziała mi, że mam mleko pod nosem dosłownie i w przenośni. Zastanowiło mnie to trochę, ponieważ nie wiedziałam co to znaczy. Więc sprawdziłam. Znaczy to, ze jestem młoda, niedojrzała, nieodpowiedzialna.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 80% Historia zamku Horeszków - opowiadanie.

W Soplicowie na Litwie w posiadłości rodu Sopliców mieszkał Jacek i jego brat Sędzia. Sąsiadował z nią zamek, w którym przebywał Stolnik Horeszko wraz ze swoją córką Ewą i wiernym sługą Gerwazym. Jacek Soplica w młodości był bardzo przystojnym mężczyzną. świetnie jeździł konno, znakomicie strzelał i po mistrzowsku władał szablą. Żartobliwie nazywano go...

Przydatność 60% Opowiadanie, w którym ożywisz rzecz martwą- "Historia przypadku"

Lipcowy poranek tłukł się o szybę. Posiniałe niebo sunęło niespokojnie co chwila wybuchając kaskadą szarych kropel. Nasturcje w przydomowym ogródku trwały niespokojnie uśmiechnięte, wysłuchując pohukiwań nieboskłonu. Fioletowe obłoki tryskały gdzieś daleko złotem ulotnym, cennym i niedostępnym. Zieloną trawą targał szaleńczy wicher, który to milkł na kilka sekund, po...

Przydatność 60% Opowiadanie

Noc była ciemna, w oddali widzieliśmy świecące światełko, które stawało się bardziej widoczne. Poszliśmy w jego stronę, kiedy nagle zaczął silnie padać deszcz. Szybko schowaliśmy się w opuszczonej ruinie, by przeczekać burzę. Ulewa nie ustępowała, więc postanowiliśmy zwiedzić opuszczony budynek. Kiedy weszliśmy na górę zauważyliśmy wiszący na ścianie zakurzony...

Moja przygoda zdarzyła się podczas wakacji 2006. Wybrałem to zdarzenie z wielu względów, ale najważniejszym z nich była pamięć. Był piękny lipcowy poranek. Wraz z moim bratem Rafałem wybrałem się na Sekułę pojeździć na rowerach. Nic nie zapowiadało dalszego ciągu zdarzeń. Jeździliśmy już dobrą godzinę, gdy nagle Rafał zaproponował abyśmy poskakali sobie z...

Przydatność 50% Opowiadanie

Pewnego dnia dziadek źle się poczuł i za namową babci poszedł do lekarza. Doktor stwierdził, że dziadek ma chore serce i oprócz odpowiednich lekarstw potrzeba mu więcej ruchu, więc babcia w trosce o jego zdrowie kupiła mu rower stacjonarny. Rower ten był wyposażony w 4 programy kontrolujące pracę serca. Dziadkowi bardzo spodobało sie to urządzenie. Przez kilka dni...