Treść zadania
Autor: kajulek Dodano: 25.11.2012 (15:55)
3.Napisz, co oznaczają podane niżej symbole:
XH - ............................................................................................................
IB - ..............................................................................................................
Rh (+) - ......................................................................................................
XX - ...........................................................................................................
XDY - .........................................................................................................
i - ................................................................................................................
mm - . .........................................................................................................
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Uzupełnij tabelę-podane składniki odżywcze i surowce podziel na Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: holly28031996 14.4.2010 (18:14) |
Prosze !! To Na Jutro :( Napisz co umozliwia wymiane gazowa w łodydze Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: galczan5 21.4.2010 (18:44) |
napisz krótką notatkę o przyczynach i skutkach bulimii i anoreksjii Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 6 rozwiązań | autor: Konto usunięte 29.4.2010 (13:24) |
Napisz referat o Krzesińskim Parku krajobrazowym? Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Czarnyboss 13.5.2010 (22:41) |
napisz po której stronie blaszki liściowej u większości roślin znajdują Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: eliza17 17.5.2010 (21:13) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie