Treść zadania
Autor: marti123 Dodano: 18.11.2012 (20:09)
Proszę o pomoc w zadaniach z matematyki. Zadania są w formie testu z możliwościami odpowiedzi a,b,c lub d . Jedna odpowiedź jest tylko prawidłowa. Zadania są dostępne w załączniku.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:43) |
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:49) |
Prosze o pomoc, krotkie zadanie. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: CyborgR 17.4.2010 (18:13) |
Bardzo proszę o pomoc! Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mala53 19.4.2010 (11:00) |
Pole i wycinek koła.pomocy ! zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 20.4.2010 (15:12) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Pomoc psychologiczna - Pojęcie , cele, funkcje, formy
Pomoc psychologiczna Pojęcie , cele, funkcje, formy 1. Zagadnienie Interpretacja pojęcia, pomoc psychologiczna 2. Cele funkcje pomocy psychologicznej 3. Podstawowe formy pomocy psychologicznej Pomoc psychologiczna to szeroki wachlarz różnorodnych działań prospołecznych mających na celu udzielenie wsparcia psychologicznego osobom, grupom, czy instytucjom znajdującym się w...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 80% Pierwsza pomoc - pomoc przedmedyczna
Pierwsza Pomoc Przedmedyczna Pierwsza pomoc przedmedyczna to czynności ratownika (osoby udzielającej pierwszą pomoc) prowadzące do zabezpieczenia i utrzymania przy życiu osoby poszkodowanej, do czasu przyjazdu wykwalifikowanych służb. Etapy pierwszej pomocy 1. ocena sytuacji 2. zabezpieczenie miejsca zdarzenia 3. ocena stanu poszkodowanego 4. wezwanie pomocy - 999 ? Pogotowie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 20.11.2012 (11:54)
Czytaj ^2 jako "do kwadratu"
1. Wyrażenie = (cos 30)^2 - cos(45)^2 = 3/4 - 1/2 = 1/4 = 0,25. Odp. A.
2. AB = 15 * (2/3) = 10. Odp. C.
3. cos alfa = pierwiastek[1 - (sin alfa)^2 ] = 3/5. Odp. C.
4. (sin x)^2 + (cos x)^2 ma się równać 1. Odp. C
5. 6 dm / cos 60 = 12 dm. Odp. B.
6. pierwiastek(3) / 3 = tg 45 stopni. Odp. A.
7. Odp. B, ze wzoru na sinus alfa gdy jest znany tangens alfa.
8. Jeśli skala podobieństwa to "większy" do "mniejszy" to odp. A.
Ale nigdy tego nie pamiętam.
9. Odp. B. Ponieważ a / c = (a + d) / (c + b) czyli ab = cd czyli c / a = b / d
10. Odp. B. Ponieważ 6 : 3 = 4 : 2
11. Odp. B. Takie same kąty: 80, 55, 45
12. Stosunek pól to kwadrat stosunku podobieństwa. Odp. C.
13. Odp. A.
Ale nigdy tego nie pamiętam.
14. 9*9*8*7*6 = 27216. Odp. D.
15. Odp. C. 16 liczba z kolei.
16. Odp. D
17. Odp. C Z równania (3+2+5+5+2+x+x) / 7 = 4 dostajemy x = 5,5
18. Odp. B (oor), (oro), (roo), (ooo) 4 przypadki na 8.
19. Odp. A
Więcej niż 10: 6+5, 5+6, 6+6, trzy przypadki na 36 czyli 1/12. Zostaje 11/12
20. p(A') = 1 - p(A) ; p(B) = 1 - p(B') = 1/4 ;
p (A) + p(B) = p(A u B) + p(A n B) = 1/3 + 1/5 = 8/15.
P(A) = 8/15 - 1/4 = 17/60.
1 - 17/60 = 43/60. Odp. A.
21. pierwiastek[x^2 + x^2 + (2x)^2] = x * pierwiastek(6). Odp. C.
22. pi * (60/2)^2 * 80 / (4/3 pi * (2/2)^3) = 54000. Odp. C.
23. Połowa przekątnej podstawy = H = 5. Pole podstawy = 10*10/2 = 50. Odp. C.
24. Wysokość ostrosłupa = pierwiastek[(5*pierwiastek(5))^2 - 5^2) = 10. Pole podstawy = 5*5/2 = 25/2. Objętość = (1/3)*10*25/2 = 125/3 Odp. C.
25. Wysokość stożka i promień podstawy są równe r. Objętość = (1/3) pi r^3 = 9 pi więc r^3 = 27 czyli r = 3, dlatego tworząca = 3 * pierwiastek(2). Odp. A.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie