Treść zadania

kajulek

Proszę to jest pilne. jakiś przykład:
Rozpoznaj u dwóch dowolnych osób cechy dominujące i recesywne

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • justi04

    cechy dominujące:kręcone włosy,ciemne włosy, ciemny kolor oczu, piegi, długie rzęsy, odstające uszy, splatanie dłoni z lewym kciukiem na wierzchu


    cechy recesywne: proste włosy, jasne włosy, rudy kolor włosów, jasny kolor oczu, brak piegów, krótkie rzęsy przylegające uszy.

Podobne zadania

olaf2010 opisz charakterystyczne cechy budowy bakteri i wirusow Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: olaf2010 22.4.2010 (16:00)
olaf2010 opisz charakterystyczne cechy budowy bakteri i wirusow Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: olaf2010 22.4.2010 (16:00)
olaf2010 opisz charakterystyczne cechy budowy bakteri i wirusow Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: olaf2010 22.4.2010 (16:00)
psi2ok Pilnie potrzebuję wiadomość na temat : Wymień cechy odróżniające ryby Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: psi2ok 16.5.2010 (19:23)
psi2ok Plis! Potrzebuję pomocy,kto wie niech mi pomoże : Wymień cechy Przedmiot: Biologia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: psi2ok 17.5.2010 (00:04)

Podobne materiały

Przydatność 55% Cechy architektury renesansowej, barokowej i klasycystycznej - wyjaśnij na dowolnych przykładach polskich zabytków.

Styl renesansowy - Kaplica Zygmuntowska, Wawel (dziedziniec arkadowy), poznański ratusz. Prostota, harmonia, spokój i umiar. Obowiązywała bryła o doskonałych proporcjach oraz pięknej ornamentyce. W przeciwieństwie do gotyku, wprowadzono linie horyzontalne, a spadziste dachy ozdobiono attykami (ozdobnymi ściankami). Zasadnicze cechy: arkadowe dziedzińce, widokowe balkony,...

Przydatność 100% Projekt dowolnych zajęć twórczych dla wybranej grupy wiekowej

Projekt dowolnych zajęć twórczych dla wybranej grupy wiekowej Zajęcia plastyczne w klasie III szkoły podstawowej Temat: METAFORYCZNE PRZEDSTAWIENIE TEMATU „CIEKAWE DRZEWO” Czas trwania zajęć: 45 min. Cel: - wzbogacanie wiedzy rzeczowej poprzez obserwację, - wyrabianie poczucia piękna otaczającego świata - pobudzenie wrażliwości na piękno kształtów i form...

Przydatność 60% Rozpoznaj zaskakującą niespodziankę we fragmencie "Ciągłości parków" Julio Cortazara i zajmująco o niej opowiedz.

W krótkim opowiadaniu Julio Cortazar'a "Ciągłość parków" niespodzianką z pewnością jest przenikanie się dwóch światów: rzeczywistego i literackego, fikcyjnego oraz ciekawe połączenie, że pierwsze zdanie jest kontynuacją zdania ostatniego (tutaj od wyrazu "ciekawe" do wyrazu "ostatniego" pani zaznaczyła dwa błędy: składnia i stylistyczny - to zmieńcie sobie to jakoś)....

Przydatność 60% Cierpienie uszlachetnia. Na podstawie dowolnych przykładów z Biblii i Mitologii potwierdz lub zaprzecz tezie

Dążeniem prawie każdej żywiej istoty jest osiągnięcie stanu, który odpowiada jej ideałowi szczęścia. Niestety na swojej drodze życia każdy z nas jest mniej lub bardziej boleśnie doświadczany przez los. Przeplata on nam chwile szczęśliwe i te, które wypełnione są cierpieniem. To jednak od nas zależy w jaki sposób je przeżyjemy i czy po ich przejściu będziemy silniejsi,...

Przydatność 55% Różne obrazy miłości w literaturze polskiej. Porównaj wybrane utwory dowolnych epok.

?Gdybym... znał wszystkie tajemniece i posiadł wszelką wiedzę, i wszelką możliwą wiarę, tak iż bym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym...? List św. Pawła do Koryntian Miłość bowiem niejedno ma imię: do Boga, świata, ojczyzny, życia, do drugiego człowieka. Miłość to uczucie naturalne, przyrodzone człowiekowi, stanowiące jeden z zasadniczych...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji