Treść zadania

tominio1234

proszę o pomoc w zrobieniu planu marketingowego firmy komputerowej przedsięwzięcia
Oto punkty tego planu
1.1 Opis
2.OCENA AKTUALNEJ SYTUACJI MARKETINGOWEJ
2.1 Otoczenie marketingowe firmy
2.2 Oferowane produkty i usługi
2.3 Rynek docelowy
2.4 Analiza konkurencji
2.5 Analiza możliwości i zagrożeń
3. CELE MARKETINGOWE
3.1 Na rok przyszły
3.2 Perspektywiczne
4.STRATEGIE MARKETINGOWE I PROGRAMY DZIAŁAŃ
4.1 Strategia produktu
4.2 Strategie cenowe
4.3 Strategia sprzedaży
4.4 Strategia Promocji
4.5 Harmonogram działań
5. BUDZET MARKETINGOWE
5.1 Prognoza dochodów i wydatków
5. 2 Planowana sprzedaż
6. KONTROLA WYNIKÓW
6.1 Wdrażanie i monitorowanie rezultatów
proszę serdecznie o zrobienie tego na sobotę abym mógł to wydrukować i z góry dziękuje

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

sweet_devil Ankieta - na jutro, proszę o pomoc.! Przedmiot: Marketing / Studia 3 rozwiązania autor: sweet_devil 13.9.2010 (21:35)
Pysiaczekk Strategie marketingowe. -Referat prosze o pomoc Przedmiot: Marketing / Studia 1 rozwiązanie autor: Pysiaczekk 10.12.2010 (14:48)
Gosia401 PROSZĘ O POMOC! :) Omow znaczenie majatku obrotowego w jednostce Przedmiot: Marketing / Studia 1 rozwiązanie autor: Gosia401 26.12.2010 (22:29)
pol997 przykłady praktym monopolistycznych stosowanych przez polskie firmy Przedmiot: Marketing / Studia 1 rozwiązanie autor: pol997 16.6.2011 (19:25)
x3isiax3 Witam. zadania z Rachunkowości - proszę o pomoc! ) Przedmiot: Marketing / Studia 1 rozwiązanie autor: x3isiax3 24.10.2014 (16:42)

Podobne materiały

Przydatność 70% Znaczenie i elementy planu marketingowego.

ZNACZENIE I ELEMENTY PLANU MARKETINGOWEGO Plan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe. Planowanie to jedna z najważniejszych funkcji zarządzania. Aby realizować misję przedsiębiorstwa oraz wypełniać postawione sobie cele musimy nasze działania...

Przydatność 50% PROCEDURA TWORZENIA I ELEMENTY PLANU MARKETINGOWEGO

Marketing decyduje o prowadzeniu firmy na rynku. Jakość działań marketingowych, z uwzględnieniem kilku innych czynników określa stopień sukcesu lub porażki firmy. Istotnym elementem skutecznego marketingu jest znajomość upodobań, antypatii oraz oczekiwań potencjalnych klientów. Identyfikując te elementy możemy opracować strategię marketingu, która pozwoli rozwinąć i...

Przydatność 60% Analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa

Otoczenie marketingowe dzielimy na: • bliższe • dalsze (globalne) lub • podmiotowe • procesowe Otoczenie bliższe – ma charakter głównie podmiotowy. W jego skład wchodzą: • konsumenci (klienci) • konkurenci (czyli inne firmy oferujące te same produkty, bądź zaspokajające te same potrzeby) • instytucje i organizacje okołobiznesowe (banki, firmy...

Przydatność 55% Analiza elementów systemu marketingowego

ANALIZA ELEMENTÓW SYSTEMU MARKETINGOWEGO I.CHARAKTERYSTYKA FIRMY >Podstawowe dane: Nazwa - ,,Hotel Cztery Pory Roku’’ Forma prawna –spółka jawna Podmiot działalności –działalność hotelarsko – gastronomiczna Siedziba spółki - ul. Spacerowa28 83-010 Straszyn/k Gdańska Tel.+48856782501 >Podstawowe cele działalności: - celem jest stworzenie ciepłej,...

Przydatność 65% Elementy Biznes planu

Elementy BP. Typowy BP składa się z: 1)streszczenia planu, 2)charakterystyki firmy, 3)analizy rynku, 4)strategii marketingowej, 5)profilu produkcji, 6)planu finansowego, 7)załączników. Streszczenie BP uważa się na najważniejszą jego część ze względu na fakt, że od niego zaczyna się czytać plan i niektórzy inwestorzy mogą ograniczyć się do przeczytania tylko streszczenia....

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji