Treść zadania

19111978

zad.1. Sw.Mikołaj rozdał wszystkie posiadane lizaki uczniom pewnej szkoły.Każdy uczeń dostał 6. Ile lizaków przypadłoby na ucznia,gdyby szkoła była dwa razy liczniejs
za,a Mikołaj miał tyle samo lizaków? zad.2.Sw.Mikołaj rozdał wszystkie posiadane pączki grupie nauczycieli pewnej szkoły.Każdy nauczyciel dostał 2 pączki.Ile pączków przypadłoby na nauczyciela,gdyby Mikołaj miał 3 razy więcej pączków?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    6:2=3 (dzielimy przez 2 poniewz skzola 2 razy liczniejsza)
    3 *2= 6 (2 paczki mnozymy prez to, gdyby mikolaj mial 3 razy wiecehj paczkow)

Rozwiązania

  • gosia1977

    zad.1. Sw.Mikołaj rozdał wszystkie posiadane lizaki uczniom pewnej szkoły.Każdy uczeń dostał 6. Ile lizaków przypadłoby na ucznia,gdyby szkoła była dwa razy liczniejsza,a Mikołaj miał tyle samo lizaków?

    gdyby szkola byla 2 razy liczniejsza, kazdy z uczniow dostalby 2 razy mnie lizkow, czyli

    6:2=3 lizaki na ucznia

    zad.2.Sw.Mikołaj rozdał wszystkie posiadane pączki grupie nauczycieli pewnej szkoły.Każdy nauczyciel dostał 2 pączki.Ile pączków przypadłoby na nauczyciela,gdyby Mikołaj miał 3 razy więcej pączków?

    kazdy dostalby 3 razy wiecej, czyli 3*2=6 paczkow na nauczyciela

Podobne materiały

Przydatność 50% Co internet może dać uczniom?

„Co internet może dać uczniom?” Internet stanowi wszechstronne źródło informacji. Można powiedzieć, iż jest to ogromna baza danych zawierająca teksty, grafikę, dźwięki, a więc dane multimedialne. Powszechny dostęp do tak wielu informacji nie może pozostać bez wpływu na edukację. Czy to jednak zawsze będzie pozytywny wpływ? Spróbujmy przyjrzeć się bliżej temu...

Przydatność 75% Po co uczniom telefony komórkowe w szkołach ?

Jest wiele argumentów będących za i przeciw posiadania komórek przez uczniów w szkole. Wszystko jednak zależy od tego, w jaki sposób i do czego jest taki telefon wykorzystywany. W niektórych przypadkach komórka może być zarówno przyjacielem, jak i wrogiem. Na przykład na lekcjach, gdy zadzwoni telefon, rozproszy on uwagę nie tylko jego właściciela, ale i całej klasy oraz...

Przydatność 50% Opis przeżyć wewnętrznych - "Historia pewnej kobiety"

Na Podhalu żyła kobieta o imieniu Emilka. Mieszkała w pięknym domu z mężem i dwoma synami. Pewnej nocy obudziły ją dziwne odgłosy dochodzące z dołu. Zeszła cicho po schodach, wzięła z kuchni nóż i zajrzała ostrożnie do salonu. Stał tam wysoki mężczyzna w kominiarce. Ogarnął ją strach, a serce załomotało w piersi. Potem była już tylko krew, mnóstwo krwi i leżący...

Przydatność 55% J.Kochanowski - "O żywocie Ludzkim" - rozprawka na temat: (cyt.)„Nie masz na świecie żadnej pewnej rzeczy”

„Nie masz na świecie żadnej pewnej rzeczy” Jan Kochanowski w fraszce „O żywocie ludzkim” napisał: „nie masz na świecie żadnej pewnej rzeczy”. Nie potrafię opowiedzieć się za jedną ze stron tego problemu, bowiem z jednej strony nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, a z drugiej uważam je za słuszne. Człowiek niewierzący może powiedzieć, że jest coś czego...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji