Treść zadania

przemo78

Przedyskutujcie wybór miejsca na klasową wycieczkę.
Możecie skorzystać z zamieszczonych propozycji.
wybierając cel wycieczki, weźcie pod uwagę podane
elementy:
-odległość i związany z nią czas podróży koszt wyjazdu
-zabytki i inne atrakcje turystyczne występujące w danym miejscu.
-Możliwość zainteresowania celem wycieczki jak największej liczby osób.
WARSZAWA LUB GDANŚK

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    Może toruń?
    Są tam atrakcje, Zabytki itd. Mi i większości mojej klasy się podobało. Najlepiej na trzy dni za jakieś 300 zł. To się opłaca. Po drodze do mcDonalda i w drodze powrotnej też polecam. NAjlepiej żeby w te trzysta złotych wliczyć także przewodnika nocleg i wyżywienie. Oczywiście żeby było lepiej i te 300 zł były db wykorzystane może popytać klase a najbarziej lubian przez nich klase i razem z nimi pojechać.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Otoczenie szkolne ucznia a klimat i środowisko klasowe.

Mówiąc o środowisku ucznia, najczęściej mamy na myśli środowisko społeczne, określane jako zespół warunków i czynników osobowych i materialnych, powstających w wyniku współdziałania ludzi odgrywających główną rolę w kształtowaniu się osobowości społecznej jednostki. Oprócz środowiska społecznego wyróżniamy środowisko geograficzne jako otoczenie fizyczne i...

Przydatność 50% Opis miejsca- Torquay

I would like to describe a place called Torguay. This lovely and very interesting town is situated in south- west part of England. It lies at the sea cost and it is surrounded with blue sea water. Torquay has been one of the UK’s top holiday destinations since Victorian Times. It was the Victorians who first used the Riviera name to describe their favourite resort and their legacy remains...

Przydatność 100% Adverbs of place - przysłówki miejsca.

Miejsca: in- w [ np. Ubrania znajdują się w szafie- Clothes are in the wardrobe] on- na [ np. Na choince jest gwiazdka-On tree is a star] next to- obok [np. Szkoła jest obok kina- The school is next to cinema] between-pomiędzy [np.Pomiędzy dwoma psami siedzi kot-Between two dogs,cat sitting] under- pod [np.Pod ulicami jest metro-Under streets is a metro] above-nad [np.Nad ziemią...

Przydatność 50% Miejsca zerowe Funkcji Kwadratowej

zad 5,7 5,8 5,9 str 293 podręcznik I klasa liceum Prosto do matury: M. Antek, K. Belka, P. Grabowski zad 5,7 Suma kwadratów trzech kolejnych liczb parzystych jest równa 56. Wyznacz te liczby. zad 5,8 Ile boków ma wielokąt, który ma 104 przekątne? zad 5,9 Obwód rombu jest równy 116 cm, a różnica długości jego przekątnych równa się 2 cm. Oblicz długości...

Przydatność 65% Ciekawe miejsca, ludzie, sytuacje.

Na świnoujskim rynku w godzinie popołudniowej, niedaleko morskiej plaży zebrał się tłum. Wszyscy z podziwem i zachwytem spoglądali na młodego człowieka, który tworzył niezwykłe obrazy. Człowiek był bardzo skromny, zarabiał poprzez swój talent na studia, na które go nie stać finansowo. Jego dzieła były tak cudowne, że zachwycali się nimi wszyscy. Chłopak malujący sprayem...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji