Treść zadania

98dodi

........, 22.06.2011
Drogi Patryku!
Na początku chciałabym Cię serdecznie pozdrowić. Wiele się u mnie pozmieniało, ale o tym porozmawiamy przez telefon. Niedawno byłam na wycieczce klasowej w Krakowie.
Najbardziej podobało mi się Wzgórze Wawelskie. Polecam! Jak sama nazwa wskazuje jest ono nieopodal Wawelu.Jest tam Smocza Jama ,(kiedy byłam mała uwielbiałam się po niej wspinać) Dzwon Zygmunta. A to nie wszystko! Niedaleko można ujrzeć i dostrzec jedno z najbardziej urokliwych zakątków Wisły. Mimo, że zabytki są piękne i bogato zdobione, mi najbardziej podoba się prostota natury. Rzeka niby jak każda, ale można w niej dostrzec wiele urokliwych krajobrazów.
To naprawdę ładne miasto!
...(podpis)

P.S. Kiedy będziesz w Krakowie zapraszam do pobliskiej miejscowości- ......

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 70% Wycieczka po Krakowie śladami średniowiecznych budynków.

Naszą wycieczkę rozpoczynamy od Barbakanu, który wraz z fragmentem murów miejskich, Bramą Floriańską oraz trzema basztami (Pasamoników, Stolarską i Ciesielską) tworzą pozostałości systemu fortyfikacyjnego. W okolicach XIX wieku, gdy stan murów był żałosny i zaczęto je wyburzać, postały Planty. Wspomniany wcześniej Barbakan stanowi typ fortu artyleryjskiego. Jest to...

Przydatność 70% Arrasy Wawelskie

Arrasy wawelskie, kolekcja tkanin powstałych ok. 1550-1565 na zamówienie króla Zygmunta II Augusta do dekoracji sal i komnat Zamku Królewskiego na Wawelu i innych rezydencji królewskich. Jeden z najcenniejszych zbiorów arrasów w skali świata. Obecnie niemal jedyna pozostałość pierwotnego wyposażenia wnętrz zamku wawelskiego. Początkowo kolekcję króla tworzyło ok. 170 arrasów,...

Przydatność 100% Wycieczka

Plan wycieczki: Zbiorka przy szkole podstawowej w Strzebiniu o godz.5:45 Wyjazd autokarem o godz.6:00 1 dzień - Poznań Od godz.10:30 zwiedzanie Poznania -Ratusz -Pręgierz -Fontanna Prozerpiny -Domki budnicze -Waga Miejska -Pałac Górków -Góra Przemysława O godz.18:00...

Przydatność 75% List do koleżanki lub kolegi w którym jest opisana wycieczka do Krakowa.

Droga Koleżanko! ……………………… Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chciałabym Ci opowiedzieć, co zobaczyła na wycieczce w Krakowie. Do Krakowa jechaliśmy pociągiem o nazwie „Sawa”. Wyjechaliśmy o godzinie 6.05, a wróciliśmy o 21.30. Najpierw zwiedziliśmy...

Przydatność 50% Wycieczka

Szanowni nauczyciele i dodzy rodzice! Jak wszystkim wiadomo zblizaja sie wakacje, czas relaksu i odpoczynku po miesiacach nieustannej nauki i pracy w szkole. W zwiazku z tym w imieniu uczniów naszej klasy chcialbym przedstawic pomysl na spedzenie kilku dni niezwykle ciekawie, czyli wycieczke do Bieszczad, Szlakiem Architektury Drewnianej. Oprócz zwiedzania zabytkowych obiektów sakralnych...