Treść zadania

adw3ns

Z braku czasu proszę o wypisanie środków stylistycznych z wiersza podanego w linku
http://literat.ug.edu.pl/amwiersz/0081.htm

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

klaudus1920 Ćwiczenia do wiersza Kamila Baczyńskiego Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: klaudus1920 31.3.2010 (00:00)
Olcia71193 Analiza wiersza Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Olcia71193 7.4.2010 (19:50)
Maniuniu Prosze o pomoc analiza i interpretacja wiersza Slonimskiego czarna wiosna na Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Maniuniu 19.4.2010 (19:29)
123justa Jaka jest ogólna myśl tekstu Adama Asnyka czy dostrzega aluzje wiersza do Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: 123justa 25.4.2010 (12:39)
Mona_Lisa23 PROSZĘ O pooc w INTERPRETacji i analizie wiersza ,, Na barykady, Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Mona_Lisa23 3.5.2010 (11:25)

Podobne materiały

Przydatność 65% Klasyfikacja środków stylistycznych.

Fonetyczne środki stylistyczne: - onomatopeje (wyrazy dźwiękonaśladowcze np. bum) - instrumentacja zgłoskowa ("O szyby deszcz, deszcz dzwoni jesienny") - powtórzenia - rymy - refreny - zoorganizowanie brzmieniowe (ustalona liczba głosek w wersie, regularna średniówka) Słowotwórcze środki stylistyczne: - wyrazy zdrobniałe (charakterystyczne dla...

Przydatność 60% Test z środkow stylistycznych.

Środki stylistyczne ………………………………………. Imię i nazwisko Przeczytaj uważnie tekst wiersza, a następnie wykonaj polecenia z nimi związane. Powodzenia. Dzieci się kąpią Dzieci się kąpią! O, wodo i słońce! Srebrzyste pluski i swawolne skoki, Dołem jaskółki, a w górze skowronce, Na żywej rzece dwa żywe obłoki! Srebrzyste pluski i...

Przydatność 70% Podział stylistycznych środków językowych

1. Fonetyczne środki - celowy dobór głosek: -instrumentacja głoskowa albo eufonia -onomatopeja, czyli imitowanie dźwięków (miau, hau, zgrzytać, huk itp) -rym, czyli zgodność grupy głosek kończących wyraz w co najmniej dwóch wersach -rytm, czyli sylabiczność i sylabotoniczność 2. Morfologiczne - wykorzystanie budowy wyrazów: -fleksja-albo użycie archaicznych końcówek...

Przydatność 85% Przypomnienie wiadomości o środkach stylistycznych. Wersja skrócona.

Apostrofa - uroczysty zwrot do kogoś lub czegoś ,,Litwo ojczyzno moja" ,,Kochana Aniu" Metafora - (przenośnia) znaczenie przenośne, znaczenie które ma nas zaskoczyć, wzruszyć, pozwolić naszej wyobraźni stworzyć nowy obraz świata ,,Ubrany w barwy nocy" Personifikacja - nadanie cech ludzkich, przedmiotom, zwierzętom, zjawiskom ,,Słońce zapłakało nad losem Krzysia"...

Przydatność 55% Wirus zespołu nabytego braku odporności HIV.

Wirus zespołu nabytego braku odporności HIV Wirus zespołu nabytego braku odporności, HIV - atakuje głównie limfocyty T-pomocnicze. Cząsteczki mają budowę kulistą i otoczone są otoczką lipidową, zawierającą liczne białka. Pod osłonką znajduje się płaszcz białkowy czyli kapsyd, kryjący materiał genetyczny wirusa. Dotychczas poznano 2 typy wirusa: • HIV-1 • HIV-2...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji