Treść zadania

olivs

Moja droga z domu do szkoły opisz w formie opowieści

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Droga z domu do szkoły zajmuje mi przeważnie 20 minut. Pokonuję ją pieszo i traktuję jako poranną gimnastykę. Mogę w tym czasie obserwować ludzi i oglądać wystawy mijanych sklepów.
    Mieszkam w domu w dzielnicy domków jednorodzinnych. Jest to spokojna okolica i wszyscy tu się znamy. Gdy wychodzę rano z domu spotykam prawie wszystkich mieszkańców mojego osiedla. Z uśmiechem na twarzy mówię grzecznie "dzień dobry" i idę w kierunku szkoły. Mijając kolejne domki przyglądam się ogródkom przydomowym i podziwiam pomysłowość niektórych właścicieli. Czasami obszczeka mnie zza płotu jakiś piesek, wypuszczony na poranny spacer po ogródku.
    Gdy wyjdę z naszej dzielnicy wchodzę na główną ulicę miasta . Idę chodnikiem i przyjemnością oglądam kolorowe wystawy sklepów odzieżowych i kosmetycznych. Zawsze zatrzymuję się przy wystawie sklepu obuwniczego i podziwiam nowe wzory butów. Wiem , że te , które najbardziej mi się podobają pozostaną w sferze moich marzeń , ale lubię patrzeć na eleganckie buty.
    Trochę później mijam piekarnię i tam zatrzymuję się na chwilkę i kupuję sobie drugie śniadanie - dwie drożdżówki z budyniem i owocami.
    Po wyjściu z piekarni wchodzę w boczną uliczkę prowadzącą do szkoły i w tym miejscu spotykam klasowe koleżanki i kolegów. Witamy się ze sobą i idziemy razem do szkoły. Ta część drogi mija mi najszybciej , bo rozmawiamy ze sobą, żartujemy i wymyślamy co będziemy robić po szkole.
    W dobrych humorach wchodzimy do szkoły i idziemy do szatni. Zwykle pozostaje mi jeszcze 5 minut na powtórzenie wiadomości przed pierwszą lekcją.
    Równo z dzwonkiem jestem już gotowa do zajęć.

Rozwiązania

Podobne zadania

klaudianap napisz opowiadanie z dialogiem- moja droga do szkoły Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: klaudianap 29.3.2010 (19:55)
kargola_bocz Opis Pestki Ubyszównej jako moja przyjaciółka.(lektura Ten Obcy) Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: kargola_bocz 30.3.2010 (15:49)
kaputka24 Opis domu Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: kaputka24 31.3.2010 (14:18)
kamil123 Opisz osobę Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: kamil123 10.4.2010 (14:53)
olka12311 legenda pt. bazyliszek artura oppmana .: 1.jako przewodnik opisz maćkowi i Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: olka12311 10.4.2010 (21:02)

Podobne materiały

Przydatność 85% Moja droga życia

W wieku 14 lat ciężko jest mówić o drodze życia. Są to najczęściej lata czystej zabawy i trudno powiedzieć, że droga była w tym czasie kręta lub wyboista. W tym wieku jesteśmy pod skrzydłami rodziców, którzy decydują o tym, co dla nas najlepsze. Jednak u mnie jest trochę inna sytuacja. Co się ze mną działo przed piątym rokiem życia, teraz za bardzo nie pamiętam,...

Przydatność 85% Moja droga życia.

Do refleksji na ten temat skłonił mnie fakt, iż dróg jest wiele, ale nie każda prowadzi do zamierzonego celu. Sądzę, że w wieku 15 lat dość trudno jest mówić o drodze życia i odpowiadać na pytanie czy była ona kręta i zawiła bądź szeroka jak autostrada. Przeżyłam dość niewiele, choć nie mogę powiedzieć, że mało. Trzy szkoły, ciągła zmiana nauczycieli i...

Przydatność 75% Moja droga do itaki

Każdy człowiek ma swoje życie, w którym wyznacza sobie różne cele - Itaki. Życie ludzkie jest wędrówką do Itaki. Każdy nawet młody człowiek ma jakiś wymarzony cel w życiu, ale czy do końca będzie go mógł zrealizować? Ostatnio i ja zaczęłam się zastanawiać nad swoja Itaką. Na razie moim najważniejszym celem jest nauka. Ucząc się staje się bogatsza,...

Przydatność 100% Moja droga do Zjednoczonej Europy.

Idea Zjednoczonej Europy ma bardzo długie tradycje. Wraz z upadkiem Zachodniego Cesarstwa Rzymskiego w 476r pozostała myśl, by Europa na powrót była zjednoczona. Dlatego Karol Wielki w konsekwencji wzmocnienia Imperium frankońskiego doprowadził do restytucji Cesarstwa Rzymskiego. Po jego śmierci, w 962r uniwersalistyczne zadanie przejęło Święte Cesarstwo Ottona I. Jednak Europa...

Przydatność 75% „Opisz formy oporu społeczeństwa polskiego wobec okupanta”

POLSKIE PAŃSTWO PODZIEMNE a) pion cywilny – Delegatura Rządu na Kraj Była ona przedstawicielstwem krajowym rządu RP na uchodźstwie i kierowała działalnością konspiracyjnej administracji państwowej na okupywanych ziemiach Polski. Jej zadaniem było podtrzymanie ciągłości instytucji państwowych, zapewnienie w miarę możliwości normalnego funkcjonowania państwa oraz...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji