Treść zadania

karola_

Z podanego wzoru wyznacz wskazaną wielkość.
a) u=2k-kr; wyznacz k
b) p=r/r-1; wyznacz r
c) d=b/a do potęgi 2 - ab + 1; wyznacz b

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    a) u=k (2-r) /:(2-r)
    k= u/ 2-r
    b) p=r/r-1
    p(r-1)=r
    pr-p-r=0
    r(p-1)-p=0
    r(p-1)=p
    r=p/p-1

    c)d=b/a^2 - ab+1 / *a^2
    da^2=b-a^3b +a^2
    da^2=b(1-a^3)+a^2
    b(1-a^3)=da^2-a^3
    b=da^2-a^3/1-a^3

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% List, w którym wyznacze cele na nowy rok szkolny.

Przysietnica 02.09.2009 Angeliko! Pierwszego września rozpoczęłam nowy rok szkolny. Pamiętam, że jest to dzień szczególny, także z powodu siedemdziesiątej rocznicy wybuchu II Wojny Światowej. Wiem, że wtedy wiele dzieci ie mogło...

Przydatność 60% Idea wzoru do naśladowania - władcy na podstawie "Kroniki" Galla Anonima.

Na początek słów kilka o autorze naszej (polskiej) kroniki. A więc Gall Anonim jest postacią definitywnie tajemniczą. Współcześni wiedzą o nim tylko tyle iż przybył do polski z Galii i był prawdopodobnie mnichem o czym świadczy jego wykształcenie( potrafił pisać). Dlatego pseudonim tego pisarza brzmi właśnie Gall-bo pochodził z Galli i Anonim-bo nie miał imienia. W...

Przydatność 75% Kobieta fascynująca i irytująca. Przedstaw sylwetki wybranych bohaterek literackich, analizując wskazane utwory

„Kobieto! Puchu marny! Ty wietrzna istoto! Postaci twojej zazdroszczą anieli, A duszę gorszą masz, gorszą niżeli” Kobieta od zarania dziejów uważana za uosobienie piękna, wdzięku i wrażliwości, stała się wdzięcznym tematem dzieł literackich. Obok urody i zalet jej charakteru twórcy ukazywali też wady tego „lepszego” rodzaju ludzkiego. Czym mogły fascynować oraz...

Przydatność 80% Porównaj literackie portrety ofiar, interpretując wskazane fragmenty III cz. "Dziadów" A. Mickiewicza i "U nas w Auschwitzu..." T. Borowskiego.

„Dziady” Adama Mickiewicza powstały w XIX w., zaś „U nas w Auschwitzu...” Tadeusza Borowskiego w wieku XX. Mimo że utwory dzieli cała epoka, to można w nich odnaleźć fragmenty zbliżone pod względem omawianych tematów i problemów. Jednym z nich jest sprawa więźniów, wywożonych na Sybir i przetrzymywanych w obozach koncentracyjnych, pozbawianie ich godności i karanie za...

Przydatność 55% Gombrowiczowskie widzenie `formy`, wykorzystaj wnioski z analizy podanego fragmentu “Ferdydurke” i odnieś do całości utworu.

Wybrany fragment utworu Witolda Gombrowicza jest opisem lekcji w szkole do, której prof. Pimko zaprowadził Józia. Analizowana część tekstu “Ferdydurke” jest jednym z doskonałych dowodów `formy` panującej w życiu codziennym. Czym więc jest `forma`? Jaką postawę przyjmuje człowiek względem formy? Jak można walczyć z `formą`? Jak społeczeństwo “żyje” ze...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji