Treść zadania

paula170888

Przetłumaczył by to ktoś na polski proszę

Am 2010.07.03 Ich war in Birmingham in London.Ich ging dort mit meiner Freundin für einen Urlaub.Fliegen Flugzeug,Flug verlief gut, das Schlimmste war Starts und Landungen. Aber Sie bekommen die Turbulenzen eingesetzt. Übernachtung hatten wir im Hotel: Crowne Plaza Birmingham
Central Square, Holliday Street, Birmingham, West Midlands, B1 1HH. Das Hotel war sehr schön, bis es keine Worte.Frühstück brachte in unser Zimmer. Wir gingen zum Abendessen und das Restaurant im Hotel zum Abendessen gingen wir in ein Restaurant im Hotel. Mahlzeiten waren sehr lecker. Wir waren mit meinem Freund in dem berühmten Einkaufszentrum Bull Ring wird, besuchten wir eine Kathedrale St. Chad, Back-to-Back, waren wir auch das älteste Kino in der Electric. Wir waren auch in Europa größte kommunale Park Sutton Park liegt etwa 9,5 km nördlich der Innenstadt von Birmingham.Es war toll für diejenigen Feiertage. Meine Erfahrung kann man nicht beschreiben, wie schön es war, im allgemeinen es toll, wunderbar war. Wetter dopisywała uns. Ich empfehle einen Besuch in Birmingham.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 0 0

3 lipca 2010 roku byłam w Birmingham w Londynie. Pojechałam tam na urlop z moją przyjaciółką. Leciałysmy samolotem, podróz przebiegała dobrze, najgorsze było startowanie i lądowanie. Wystąpiły też turbulencje. Nocleg miałysmy w hotelu : Crowne plaza Birnigham.
    Central Square, Holliday Street, Birmingham, West Midlands, B1 1HH. Hotel był bardzo piękny, bez zastrzeżeń. Sniadanie przynoszono nam do pokoju. Chodziliśmy na kolację do restauracji w hotelu. Posiłki były pyszne. Byłyśmy - z moją przyjaciółką w słynnym centrum handlowym - Bull Ring, zwiedziłyśmy katedrę Św. Chad'a, Back-to-Back a także najstarsze kino. Byłyśmy też w dużym europejskim parku. Leży on 9,5 km dalej od Innenstadt. Jest świetnie tutaj w świąteczne dni. Mojego przeżycia nie można opisać, jakie było piękne, wg mnie było świetnie .( Wetter war fur uns fantastisch) - pogoda była dla nas fantastyczna. Polecam zwiedzanie w Birmingham.

Rozwiązania

• kot3

Na 2010.07.03 mi był w Birmingham w Londynie.Poszedłem tam z moją przyjaciółką dla urlopu.Polecą samolot,lot przebiegł dobrze, Najgorsze było startem i lądowaniami. Jednak państwo otrzymają wstawić zawirowania. Mieliśmy nocleg w hotelu: Crowne Plaza Birmingham
    Central skweru, Holliday Street, Birmingham, zachód Midlands, B1 1HH. Hotel był bardzo piękny, do tego ani słowa.Śniadanie przyniosło do naszego pokoju. Poszliśmy do kolacji i szliśmy restaurację w hotelu do kolacji do restauracji w hotelu. Posiłki były bardzo nieszczelne. Byliśmy zostaniemy z moim przyjacielem w sławnym centrum handlowym Bull pierścień, uczęszczaliśmy do do katedry St. Chad, dziobówka pieczona, byliśmy także najstarszym kinem w Electric. Byli także w Europie największym komunalnym parkiem Sutton park leżymy około 9,5 km ku północy śródmieścia z Birmingham.Było świetnie dla tych świąt. Nie można opisać moje doświadczenie, jak pięknie było, był cudownie. Pogoda dopisywała uns. Polecam odwiedziny w Birmingham.

Podobne zadania

bblondiii Proszę o pomoc niemiecki tłumaczenie zdań na polski Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 2 rozwiązania autor: bblondiii 10.4.2010 (15:34)
Nieznany Przetłumaczenie z niemieckiego na polski. Proszę o szybką pomoc Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 27.5.2010 (18:37)
Zoochaa proszę o przetłumaczenie na polski ;) pilne ! Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 3 rozwiązania autor: Zoochaa 9.8.2010 (21:08)
Ami Na jutro!! plisss Przetłumacz z Języka Niemieckiego na Język Polski. Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 1 rozwiązanie autor: Ami 23.9.2010 (18:11)
nati280555 Czy ktoś pomoże mi przetłumaczyc krótki tekst na j. polski ? Oto on: Die Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 6 rozwiązań autor: nati280555 2.10.2010 (20:04)

Podobne materiały

Przydatność 65% Gleby Polski

Gleba – powierzchniowa warstwa litosfery, stanowiąca podłoże dla życia roślin i pod ich wpływem przy udziale pozostałych elementów środowiska przyrodniczego ulęgająca zmianom.

Polska leży w strefie gleb:
- brunatnych i bielicowych – około 82 %.
- czarnoziemy – około 1% - powstałe na lessach – Nizina Wielkopolska, Wyżyna Sandomierska, okolice Krakowa
...

Przydatność 60% Chrzest Polski.

Dokładny rok urodzenia Mieszka I i data rozpoczęcia jego panowania s nieznane. Przypuszcza się jedynie, że objł on rzdy ksiżęce jeszcze przed 963r. Odziedzi-czywszy po swych poprzednikach niewie-lkie państewko miedzy Odra i Wisł, uczynił je w cigu swoich rzdów silnym i rozległym księstwem, które w niedługim czasie zyskało duże znaczenie polityczne w rodkowej Europie. Celem jego...

Przydatność 85% Konstytucje Polski

KONSTYTUCJE POLSKI

KONSTYTUCJA 3 MAJA,
Pierwsza w Europie nowoczesna ustawa zasadnicza uchwalona 1791 na Sejmie Czteroletnim; pozostawiła ustrój stanowy, osłabiając pozycję magnaterii; zmniejszyła rolę senatu, zniosła liberum veto, wolną elekcję, zakazała tworzenia konfederacji, wzmocniła władzę wykonawczą, wprowadziła odpowiedzialność rządu przed sejmem;...

Przydatność 55% TRANSPORT POLSKI

TRANSPORT POLSKI Transport ze względu na rodzaj środowiska, w którym funkcjonuje, dzieli się na lądowy, wodny i powietrzny. Natomiast w skład transportu lądowego wchodzi m.in. transport kolejowy i drogowy, a także transport przewodowy np. linie przesyłające energię elektryczną, gazociągi, naftociągi, wodociągi. W transporcie wodnym wyróżnia się transport morski i...

Przydatność 65% Krainy Polski

Krainy Polski 1. Pobrzeża: a). Pobrzeże Szczecińskie (Wolin, Uznam) b). Pobrzeże Koszalińskie c). Pobrzeże Gdańskie (Żuławy Wiślane) d). Nizina Staropruska 2. Pojezierza: a). Pojezierze Mazurskie b). Pojezierze Pomorskie c). Pojezierze Chełmińsko-Dobrzyńskie d). Pojezierze Wielkopolskie 3. Niziny: a). Nizina Wielkopolska b). Nizina Śląska c). Nizina Mazowiecka...