Treść zadania

pies13

1) Mój stosunek do rodziców osób dorosłych.-opowiadanie

Komentarze do zadania

• TO WINA SERWERU, BO JAK WESZŁAM NA STRONĘ TO BYŁAM ZALOGOWANA claudia01. Dałam odpowiedź do zadania i się pomieszało, bo wyszło,że to claudia01 dodała odpowiedź, a to ja:)

Pytanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Odpowiedzi

• userphoto

Moi rodzice są dla mnie jak przyjaciele. Czasami się kłócimy, ale zawsze mogę im zaufać. Porozmawiać z nimi na ważne dla mnie tematy. Opowiedzieć o swoich problemach w szkole. Wiem, że z pewnością pomogą mi je rozwiązać. Gdy proszę ich o pomoc w zadaniu ? nigdy nie odmawiają. To oni podtrzymują mnie na duchu, gdy dostanę zła ocenę. Często zabierają mnie na wycieczki w góry. Zawsze dbaja o moj wypoczynek, planuja wakacje oraz ferie zimowe. Zawdzięczam im tyle pięknych chwil. Niestety nie zawsze zauważam jak bardzo mnie kochają i starają się mi dogodzić. Codziennie mam, nie tylko ciepły, ale i bardzo dobry obiad, śniadanie oraz kolacje, wyprane i wyprasowane ubrania. Dopiero nie dawno zrozumialam jak wiele pracy to wymaga. Dlatego teraz będę się starala wiecej pomagac mamie i tacie w ich codziennych obowiązkach.Jestem rowniez bardzo emocjonalnie zwiazana z dalsza rodzina, ale jestem pewna, że nikt nie zastąpiłby mi rodziców. W stosunku do innych, obcych mi osób dorosłych, staram się być grzeczna, ale zdystansowana. Wiem, ze z ich strony moze spotkac mnie duzo dobrego, ale i zlego. Nie potrfaie jeszcze we wlasciwy sposob przewidywac ich intencji czy tez interpretowac ich zachowan. Dlatego pamietam, by nie ufac im bez krytycznie
    Dobre

Podobne pytania

krolag1 Napisz opowiadanie to filmu pod linkiem: Przedmiot: Inne / Po szkole 1 odpowiedź autor: krolag1 27.9.2010 (15:56)
kluczyk13 Napisz opowiadanie według punktów planu... 1.Zajęcie żółtej Willi Przedmiot: Inne / Po szkole 1 odpowiedź autor: kluczyk13 8.11.2010 (16:50)
kiwi1515 Ułuż opowiadanie na pół strony na temat zimy!!! PLIS NA JUTRO!!!!!! Przedmiot: Inne / Po szkole 2 odpowiedzi autor: kiwi1515 22.11.2010 (14:48)
Doda13 Napisz opowiadanie fantastyczne spotkanie z duchem Przedmiot: Inne / Po szkole 1 odpowiedź autor: Doda13 17.1.2011 (20:02)
~micha jak napisać opowiadanie ? Przedmiot: Inne / Po szkole 1 odpowiedź autor: ~micha 13.5.2012 (20:46)

Podobne materiały

Przydatność 60% Opowiadanie

Noc była ciemna, w oddali widzieliśmy świecące światełko, które stawało się bardziej widoczne. Poszliśmy w jego stronę, kiedy nagle zaczął silnie padać deszcz. Szybko schowaliśmy się w opuszczonej ruinie, by przeczekać burzę. Ulewa nie ustępowała, więc postanowiliśmy zwiedzić opuszczony budynek. Kiedy weszliśmy na górę zauważyliśmy wiszący na ścianie zakurzony...

Moja przygoda zdarzyła się podczas wakacji 2006. Wybrałem to zdarzenie z wielu względów, ale najważniejszym z nich była pamięć. Był piękny lipcowy poranek. Wraz z moim bratem Rafałem wybrałem się na Sekułę pojeździć na rowerach. Nic nie zapowiadało dalszego ciągu zdarzeń. Jeździliśmy już dobrą godzinę, gdy nagle Rafał zaproponował abyśmy poskakali sobie z...

Przydatność 50% Opowiadanie

Pewnego dnia dziadek źle się poczuł i za namową babci poszedł do lekarza. Doktor stwierdził, że dziadek ma chore serce i oprócz odpowiednich lekarstw potrzeba mu więcej ruchu, więc babcia w trosce o jego zdrowie kupiła mu rower stacjonarny. Rower ten był wyposażony w 4 programy kontrolujące pracę serca. Dziadkowi bardzo spodobało sie to urządzenie. Przez kilka dni...

Po długim jaki i wyczerpującym roku szkolnym, zaczęły się dla wszystkich upragnione i oczekiwane wakacje. Pierwszy dzień mogłam wreszcie spędzić spokojnie odpoczywając z dala od hałasu szkolnego. Chciałam choć na moment zapomnieć o ciągle zadawanych pracach domowych i kartkówkach jak i innych problemach. Następnego dnia pojechałam już w najbardziej upragnione miejsce jakim...

Chrabąszcz i chrząszcz Bardzo duży i gruby chrabąszcz leciał przez pole do babci w odwiedziny. Pole było pełne wrzosów i rozmaitych kwiatów. Lecąc, chrabąszcz wyszukiwał oczyma swoich przyjaciół z dziecinnych lat. Po drodze napotkał leżącego pająka, pół żywego. Pająk opowiedział mu, że kot wielki zaatakował całą rodzinę owadów. Po tych słowach pajęczak...