Treść zadania

maciek36510

Moja szczeliwa wyspa - opowiadanie z elementem opisu, którego akcja rozgrywa się na wymarzonej wyspie.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 0 0

Wyspa szcęścia
    Podczas pięknego lata, razem z przyjaciółmi, wybraliśmy się na wycieczke. Nie myśleliśmy że będziemy tak zachwyceni tym co znajdziemy.
    przeszliśmy całe wielkie miasto, zwiedziliśmy wszystkie zakątki aż tu nagle coś zaciekawiło nas za wielkimi krzakami. ostrożnie wychyliliśmy głowy a nasze twarze nabrały zdziwienia. znajdowła sie tam bowiem piękna wyspa. nie zastanawiając się ani chwili dłużej i jak najszybciej postanowiliśmy tam popłynąc.gdy w końcu dotarliśmy myśleliśmy że to sen bowiem wyspa była przepiękna!znajdowały się tam piękne gatunki drzew, roślin, zwierzat.postanowiliśmy ze nazwiemy ją (nazwa wyspy). świetnie bawiliśmy się wspinając po wielkich dzrzewach, bawiąc się z róznymi zwierzętami aż do czasu kiedy nastała noc. PROSZE SKOŃCZ SOBIE BO MAMA WOŁA NA OBIAD MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM

Rozwiązania

• userphoto

Każdy człowiek ma Itakę, do której dąży. Podobnie wszyscy ludzie mają, powinni mieć, swoje wyspy szczęścia. Jedna osoba, na przykład z

Alaski, chce mieć nową kanapę w domu, a inna, z Niemiec, uważa, że na wyspę szczęścia dojedzie lepszym samochodem. Ja też chętnie podróżuje na swoją wyspę, bo wtedy, kiedy tam jestem spełniają się moje marzenia.

Nie mam takich marzeń jak człowiek z Alaski czy z Niemiec. Na razie najważniejsze są dla mnie dobre oceny. Można by powiedzieć, że pisząc to wypracowanie kupuje sobie bilet na wyspę szczęścia.
    Moje wyspy szczęścia na pewno będą się zmieniać razem ze mną. Na pewno moja przyszła wyspa szczęścia będzie zbliżona do tych, które mają dorośli, ale póki co nie wiem na jaką wyspę szczęścia będę chciał pojechać za kilka lat.
    Sądzę, że określenie „wyspa szczęścia” jest nieadekwatne do zakupu nowej kanapy, ponieważ taką kanapę można po prostu kupić w sklepie, a osiągnąć dobre oceny, na przykład z matematyki, jest dużo trudniej. Uważam, że nigdy nie dostanę biletu, bileciku, na taką wyspę .

Myślę, że najłatwiej pojechać na wyspy szczęśliwe w wakacje. Kiedy byłem nad morzem dostawałem bilet na wyspę szczęścia codziennie. Kiedy była słoneczna pogoda mogłem pływać w morzu, znalazłem też drogę do latarni morskiej i nauczyłem się nurkować.

Pragnienie szczęścia jest rzeczą normalną, towarzyszy wszystkim ludziom. Trzeba tylko pamiętać, że każdy z nas - pan z Alaski i pan z Niemiec - ma zupełnie inne wyspy, a wyspy innych ludzi trzeba szanować. Na wyspy szczęścia, tak jak do Itaki, nie wolno dążyć na skróty, trzeba być cierpliwym.

Podobne zadania

klaudianap napisz opowiadanie z dialogiem- moja droga do szkoły Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: klaudianap 29.3.2010 (19:55)
kargola_bocz Opis Pestki Ubyszównej jako moja przyjaciółka.(lektura Ten Obcy) Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: kargola_bocz 30.3.2010 (15:49)
madek_12_ moja ojczyzna Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: madek_12_ 12.4.2010 (18:14)
Cynamonowa Ja i moja mama. Wiersz lub powieść. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: Cynamonowa 15.4.2010 (20:56)
psikuta Pomocy moja pani szaleje Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: psikuta 4.5.2010 (12:57)

Podobne materiały

Przydatność 50% Wyspa

najcudowniejsza wyspa

Przydatność 50% Bezludna wyspa

It was hurricane wind,when I went by bus along side. Sudennly, bus slide down to ocean. Now I woke up on a beach. . I don?t remember how long I was senseless. I was very scared, because around me was only sand and forests. I decided to look where I am. I walked all day long, and I don?t saw any people footprints or mark of civilization. Than I comprehened that, I Am on desert island. I was very...

Przydatność 100% Esej - wyspa Wolin

Wolin Island is situated just across the German-Polish border and covers 265 sq. km, it borders on Baltic Sea from north and the Bay of Szczecin from south. It is generally a lowland, with forests and several lakes. Fishing and livestock raising are the chief industries. There are numerous bathing resorts. The principal town, Wolin, is a fishing port. A fortress and Slavic settlement once...

Przydatność 90% O Afryce (wyspa, jezioro, rzeka, szczyt, półwysep, pustynia, zatoka)

O Afryce: Największa wyspa - Madagaskar Największe jezioro - Wiktorii Najdłuższa rzeka - Nil Najwyższy szczyt - Kibo (5895m n.p.m.) Największy półwysep - Somalijski Największa pustynia - Sahara Największa zatoka - Gwinejska Najzasobniejsza w wodę rzeka - Kongo

Przydatność 60% Wolin - polska wyspa na Bałtyku - charakterystyka i ciekawostki

Na północno-zachodnim krańcu naszego kraju leży wyspa Wolin. Już przed 1000 lat zamieszkiwało ją plemię Wolinian. Ich główny gród był w tamtych czasach jednym z większych w Europie. Cieszył się złą sławą gniazda piratów, którzy napadali na statki pływające po Bałtyku. Można tu było spotkać kupców i żeglarzy całej Europy, nawet groźnych wikingów ze Skandynawii....