Treść zadania

nikonik8585

Dzbanek kosztuje 18zł, a koszt szklanki wynosi 1/3 ceny dzbanka. Ile trzeba zaplacic za szklanke i dzbanek razem?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

  • userphoto

    18 / 3 = 6

    18 + 6 = 24

    Odp. 24

  • biszczyk123

    Dzbanek kosztuje 18zł w zadaniu napisane jest , że szklanka kosztuje 1/3 zl dzbanka wiec koszt dzbanka w tym wypadku jest to 18 dzielimy na 3 to będzie 6 . Wychodzi na to że 18zł - koszt dzbanka + 6zł szklanka = 24zł ;]
    Odp.Za dzbanek i szklankę trzeba zapłacić 24zł .

  • userphoto

    18 dzbanek
    1/3 dzbanka to koszt szklanki
    1/3 z 18=6

    razem 24

  • paulina9608019

    (18*1/3)+18= 6+18= 24

  • sonar

    cena dzbanka -> 18 zł
    cena szklanki 1/3 z 18 zł

    obliczam cenę szklanki :
    1/3 * 18 zł = 13/3 = 6zł

    szklanka kosztuje 6 zł.

    A tera cena dzbanka i jednej szklanki

    18 zł + 6 zł = 24 zł

    Za dzbanek i szklankę trzeba zapłacić 24 zł.

Podobne materiały

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 80% Jak obliczyć koszt zużytej energii?

Jak obliczyć koszt zużytej energii? (patrz załącznik)

Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny

Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...

0 odpowiada - 0 ogląda - 6 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji