Treść zadania

solinski

Wyznacz ze wzoru wskazaną wielkość:
a) F= ma, a
b) E= mgh, h
c) P= F/S, F
d) P= W/T, t
e) E= mv do drugiej/2, m
f) F= mv do drugiej/r, r
g) a= v1-v2/t, v1
h) a= v1-v2/t, t
i) Q= mc(T2-T1), T2

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    a)m=f/a
    b)h=e/mg
    c)f=s*p
    d)t=w/p

    reszta nie wiem

Rozwiązania

  • aneta5

    a) F= ma, a
    a = F/m
    b) E= mgh, h
    h= E/mg
    c) P= F/S, F
    F= P*S
    d) P= W/T, t
    T = W/P
    e) E= mv do drugiej/2, m
    m = 2E/V^2
    f) F= mv do drugiej/r, r
    r= mv^2/F
    g) a= v1-v2/t, v1
    v1 = at + v2
    h) a= v1-v2/t, t
    t = v1-v2/a
    i) Q= mc(T2-T1), T2
    T2 = (Q - mcT1)/mc

Podobne zadania

anett przekształcanie wzoru. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: anett 8.4.2010 (17:49)
szaraczek14 dane są odcinki o długosciach a i b . wyznacz długosc odcinka c aby trojkąt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: szaraczek14 21.4.2010 (17:21)
szaraczek14 dane są odcinki o długosciach a i b . wyznacz długosc odcinka c aby trojkąt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: szaraczek14 21.4.2010 (17:21)
gabriela351 z podanych niżej wzorów wyznacz a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: gabriela351 22.4.2010 (16:36)
iverson Przekształcanie wzorów: Wyznacz wskazane wielkości: w nawiasie to co Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: iverson 25.4.2010 (10:09)

Podobne materiały

Przydatność 65% List, w którym wyznacze cele na nowy rok szkolny.

Przysietnica 02.09.2009 Angeliko! Pierwszego września rozpoczęłam nowy rok szkolny. Pamiętam, że jest to dzień szczególny, także z powodu siedemdziesiątej rocznicy wybuchu II Wojny Światowej. Wiem, że wtedy wiele dzieci ie mogło...

Przydatność 60% Idea wzoru do naśladowania - władcy na podstawie "Kroniki" Galla Anonima.

Na początek słów kilka o autorze naszej (polskiej) kroniki. A więc Gall Anonim jest postacią definitywnie tajemniczą. Współcześni wiedzą o nim tylko tyle iż przybył do polski z Galii i był prawdopodobnie mnichem o czym świadczy jego wykształcenie( potrafił pisać). Dlatego pseudonim tego pisarza brzmi właśnie Gall-bo pochodził z Galli i Anonim-bo nie miał imienia. W...

Przydatność 75% Kobieta fascynująca i irytująca. Przedstaw sylwetki wybranych bohaterek literackich, analizując wskazane utwory

„Kobieto! Puchu marny! Ty wietrzna istoto! Postaci twojej zazdroszczą anieli, A duszę gorszą masz, gorszą niżeli” Kobieta od zarania dziejów uważana za uosobienie piękna, wdzięku i wrażliwości, stała się wdzięcznym tematem dzieł literackich. Obok urody i zalet jej charakteru twórcy ukazywali też wady tego „lepszego” rodzaju ludzkiego. Czym mogły fascynować oraz...

Przydatność 80% Porównaj literackie portrety ofiar, interpretując wskazane fragmenty III cz. "Dziadów" A. Mickiewicza i "U nas w Auschwitzu..." T. Borowskiego.

„Dziady” Adama Mickiewicza powstały w XIX w., zaś „U nas w Auschwitzu...” Tadeusza Borowskiego w wieku XX. Mimo że utwory dzieli cała epoka, to można w nich odnaleźć fragmenty zbliżone pod względem omawianych tematów i problemów. Jednym z nich jest sprawa więźniów, wywożonych na Sybir i przetrzymywanych w obozach koncentracyjnych, pozbawianie ich godności i karanie za...

Przydatność 55% Czy wiek XX niesie nowe postrzeganie miłości? Odpowiadając na pytanie, porównaj wiersz Bolesława Leśmiana Dwoje ludzieńków i Granicę Zofii Nałkowskiej. Odnieś wskazane teksty do tradycji motywu, zwróć też uwagę na kreacje kochanków

Literatura wieku XX podjęła wiele tematów: wojny, systemy totalitarne, egzystencjalizm, etyka, losy świata i człowieka oraz inne. W tym wszystkim nie zginęła miłość, choć często nie jest głównym a jednym z wielu równoległych wątków. Dzieje literatury przyzwyczaiły nas do takich toposów związanych z najsilniejszym z uczuć wiążącym ludzi, jak motyw miłości silniejszej...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji