Treść zadania
Autor: solinski Dodano: 29.9.2010 (19:09)
Wyznacz ze wzoru wskazaną wielkość:
a) F= ma, a
b) E= mgh, h
c) P= F/S, F
d) P= W/T, t
e) E= mv do drugiej/2, m
f) F= mv do drugiej/r, r
g) a= v1-v2/t, v1
h) a= v1-v2/t, t
i) Q= mc(T2-T1), T2
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
aneta5 29.9.2010 (19:53)
a) F= ma, a
a = F/m
b) E= mgh, h
h= E/mg
c) P= F/S, F
F= P*S
d) P= W/T, t
T = W/P
e) E= mv do drugiej/2, m
m = 2E/V^2
f) F= mv do drugiej/r, r
r= mv^2/F
g) a= v1-v2/t, v1
v1 = at + v2
h) a= v1-v2/t, t
t = v1-v2/a
i) Q= mc(T2-T1), T2
T2 = (Q - mcT1)/mcDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
przekształcanie wzoru. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: anett 8.4.2010 (17:49) |
dane są odcinki o długosciach a i b . wyznacz długosc odcinka c aby trojkąt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: szaraczek14 21.4.2010 (17:21) |
dane są odcinki o długosciach a i b . wyznacz długosc odcinka c aby trojkąt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: szaraczek14 21.4.2010 (17:21) |
z podanych niżej wzorów wyznacz a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: gabriela351 22.4.2010 (16:36) |
Przekształcanie wzorów: Wyznacz wskazane wielkości: w nawiasie to co Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: iverson 25.4.2010 (10:09) |
Podobne materiały
Przydatność 65% List, w którym wyznacze cele na nowy rok szkolny.
Przysietnica 02.09.2009 Angeliko! Pierwszego września rozpoczęłam nowy rok szkolny. Pamiętam, że jest to dzień szczególny, także z powodu siedemdziesiątej rocznicy wybuchu II Wojny Światowej. Wiem, że wtedy wiele dzieci ie mogło...
Przydatność 60% Idea wzoru do naśladowania - władcy na podstawie "Kroniki" Galla Anonima.
Na początek słów kilka o autorze naszej (polskiej) kroniki. A więc Gall Anonim jest postacią definitywnie tajemniczą. Współcześni wiedzą o nim tylko tyle iż przybył do polski z Galii i był prawdopodobnie mnichem o czym świadczy jego wykształcenie( potrafił pisać). Dlatego pseudonim tego pisarza brzmi właśnie Gall-bo pochodził z Galli i Anonim-bo nie miał imienia. W...
Przydatność 75% Kobieta fascynująca i irytująca. Przedstaw sylwetki wybranych bohaterek literackich, analizując wskazane utwory
„Kobieto! Puchu marny! Ty wietrzna istoto! Postaci twojej zazdroszczą anieli, A duszę gorszą masz, gorszą niżeli” Kobieta od zarania dziejów uważana za uosobienie piękna, wdzięku i wrażliwości, stała się wdzięcznym tematem dzieł literackich. Obok urody i zalet jej charakteru twórcy ukazywali też wady tego „lepszego” rodzaju ludzkiego. Czym mogły fascynować oraz...
Przydatność 80% Porównaj literackie portrety ofiar, interpretując wskazane fragmenty III cz. "Dziadów" A. Mickiewicza i "U nas w Auschwitzu..." T. Borowskiego.
„Dziady” Adama Mickiewicza powstały w XIX w., zaś „U nas w Auschwitzu...” Tadeusza Borowskiego w wieku XX. Mimo że utwory dzieli cała epoka, to można w nich odnaleźć fragmenty zbliżone pod względem omawianych tematów i problemów. Jednym z nich jest sprawa więźniów, wywożonych na Sybir i przetrzymywanych w obozach koncentracyjnych, pozbawianie ich godności i karanie za...
Przydatność 55% Czy wiek XX niesie nowe postrzeganie miłości? Odpowiadając na pytanie, porównaj wiersz Bolesława Leśmiana Dwoje ludzieńków i Granicę Zofii Nałkowskiej. Odnieś wskazane teksty do tradycji motywu, zwróć też uwagę na kreacje kochanków
Literatura wieku XX podjęła wiele tematów: wojny, systemy totalitarne, egzystencjalizm, etyka, losy świata i człowieka oraz inne. W tym wszystkim nie zginęła miłość, choć często nie jest głównym a jednym z wielu równoległych wątków. Dzieje literatury przyzwyczaiły nas do takich toposów związanych z najsilniejszym z uczuć wiążącym ludzi, jak motyw miłości silniejszej...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
ancia242 29.9.2010 (19:46)
a)m=f/a
b)h=e/mg
c)f=s*p
d)t=w/p
reszta nie wiem
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie