Treść zadania

NatalkaDanka

Przetłumaczyć zdania ...

Wstałam o 6 rano . Idę umyć zęby , uczesać się , zrobić makijaż i ubrać się . Około 6.30 jem śniadanie . Już o godzinie 7 mam autobus do szkoły . W szkole spędzam 8 godzin . O godzinie 15 wracam do domu . Jem obiad . Później idę odrobić lekcję i pouczyć się . Gdy skończę siadam przed komputerem lub telewizorem. O godzinie 21 myje się i idę spać . >>> w czasie teraźniejszym i w czasie przeszłym perfekt ...

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    W czasie teraźniejszym.

    Ich stehe um 6 Uhr auf. Ich gehe mir die ZAhne putzen, Haar frisieren. Ich mache mir ein Make-Up und ziehe mich an. Circa 6 Uhr 30 frUhsUucke ich. Um 7 Uhr habe ich schon einen Bus zur Schule. Dort (tam) verbringe ich 8 Stunden. Um 15 Uhr komme ich nach Hause zurUck. Ich esse zu Mittag. SpAter mache ich Hausaufgaben und lerne. Wenn ich es ende, sitze ich mich vor einen Computer oder einen Fernseher. Um 21 Uhr wasche ich mich und gehe schlafen.

    W czasie przeszłym złożonym.

    Ich bin um 6 Uhr aufgestanden. Ich habe mir die ZAhne geputzt, Haar frisiert, ein Make-Up gemacht und mich angezogen. Circa 6 Uhr 30 habe ich gefrUhstUckt. Um 7 Uhr hatte ich schon einen Bus zur Schule. Dort habe ich 8 Stunden verbracht. Um 15 Uhr bin ich nach Hause zurUckgekommen. Ich habe zu Mittag gegessen. Als ich es geendet, habe ich mich vor einen Computer oder einen Ferseher gesessen. Um 21 Uhr habe ich gewaschen und schlafen gegangen.

    hatte - forma z Imperfektu, bo czasowników haben, sein i modalnych raczej nie stosuje się w Perfekcie

Rozwiązania

  • daxus14141414

    ich bin um 6 Uhr. Ich werde meine Zähne putzen, anziehen, Make-up und verkleiden sich. Rund 6.30 Uhr frühstücken. Selbst bei 7.00 Ich habe einen Bus zur Schule. In der Schule verbringe ich 8 Stunden. Mit 15 bin ich zu Hause. Ich esse Mittag. Dann gehe ich Arbeiten und eine Lektion zu erteilen. Als ich fertig, setze ich mich an den Computer oder Fernseher. Mit 21.00 zu waschen und schlafen gehen.

  • userphoto

    Ich bin um 6 Uhr aufgestanden. Ich habe mir die ZAhne geputzt, Haar frisiert, ein Make-Up gemacht und mich angezogen. Circa 6 Uhr 30 habe ich gefrUhstUckt. Um 7 Uhr hatte ich schon einen Bus zur Schule. Dort habe ich 8 Stunden verbracht. Um 15 Uhr bin ich nach Hause zurUckgekommen. Ich habe zu Mittag gegessen. Als ich es geendet, habe ich mich vor einen Computer oder einen Ferseher gesessen. Um 21 Uhr habe ich gewaschen und schlafen gegangen.

Podobne zadania

ana prosze polacz fragmety tworzac zdania: 1.Unsere Firma bietet 2.der Lohn Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 1 rozwiązanie autor: ana 2.4.2010 (12:22)
Nieznany Przetłumacz zdania na niemiecki. Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 19.4.2010 (18:44)
izulka9192 przekształć zdania na stronę czynną. użyj tego samego czasu. Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 1 rozwiązanie autor: izulka9192 21.4.2010 (17:59)
Grooszek Uzupełnij zdania - czasownik Haben lub Sein Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 1 rozwiązanie autor: Grooszek 20.5.2010 (17:20)
Grooszek Uzupełnij zdania - imiesłów czasu przeszłego Przedmiot: Język niemiecki / Liceum 1 rozwiązanie autor: Grooszek 20.5.2010 (17:12)

Podobne materiały

Przydatność 100% Opis - Była 6.00 rano...

Była 6.oo… Była szósta rano. Spoglądałam na wzgórza, które przypominały wielki zielony dywan. Można by powiedzieć, że był nakrapiany plamkami, które mieniły się różnymi barwami. Gra kolorów… to był niesamowity widok gdy przy każdym podmuchu wiatru żółć mieszała się z różem. Nie można narzekać na takie cuda natury. Długo można je obserwować, lecz...

Przydatność 70% Zdania złożone

Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...

Przydatność 60% Części zdania

CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...

Przydatność 65% Części zdania

Dopełnienie - część zdania, określa czasownik (czasem przymiotnik lub przysłówek), odpowiada na pytania przypadków zależnych (wszystkich oprócz mianownika) Przydawka - jest określeniem rzeczownika, odpowiada na pytania: jaki? który? ile? czyj? czego? z czego? Okolicznik - część zdania, określa czasownik (czasem przymiotnik lub przysłówek). Typy okoliczników:...

Przydatność 80% Części zdania

CZĘŚCI ZADNIA ORZECZENIE Czasownikowe – forma osobowa czasownika lub nieosobowa zakończona na –no lub -to. Zrobisz to jutro rano. Zebranie zakończono o czwartej. Imienne – składa się z łącznika (być, stać się, zostać) oraz orzecznika (rzeczownik, przymiotnik, zaimek lub inne) Zostanę reżyserem. Marysia jest przebiegła. PODMIOT Rzeczownik lub...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji