Treść zadania

karolina123108

Zad.1 Ile energii odda do otoczenia gorąca herbata w szklance ( objętość cieczy: 0,2 dm3, temperatura 90°C) pozostawiona w pokoju, w którym temperatura powietrza wynosi 20°C? Przyjmij, że ciepło właściwe herbaty jest równe ciepłu właściwemu wody.

Podajcie dane i obliczenia oraz co trzeba obliczyć.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 70% Herbata.

Herbatą nazywamy młode liście i niedorozwinięte pączki liścio¬we krzewu herbacianego, z którego wywodzą się gatunki herbaty: chińska i assańska. Liście herbaty chińskiej (Thea sinensis) mają 5—6 cm długości i 2—3 cm szerokości, a herba¬ty, assańskiej (Thea assanica) 15—20 cm długości i ok. 6 cm szero¬kości. Ojczyzną herbaty są prawdopodobnie Chiny, gdzie...

Przydatność 65% Herbata

Herbata Droga herbaty Ludzie zaczęli delektować się herbatą 3 tys. lat temu w Chinach. Dziś pija się ją również z cytryną, mlekiem, przyprawami, a w Tybecie nawet z dodatkiem masła. Herbatę dla Europy odkryli w początkach XVII wieku holenderscy i portugalscy kupcy, prowadzący w tym czasie ożywiony handel na Dalekim Wschodzie. W ładowniach żaglowców wraz z innymi...

Przydatność 85% Referat: Kawa, Herbata, Kakao

Kawa Owa nazwa wywodzi się od znanego z uprawy kawy regionu Kaffa w Etiopii. Gdzie pierwotnie owoce kawowca spożywano gotując je z dodatkiem masła i soli. Jednak swoją drogę do sławy rozpoczęła dzięki kupcom arabskim którzy przywieźli ją do Jemenu około XIII a XIV w. Prawdopodobnie to właśnie tam opracowano metodę preparowania nasion przez prażenie i wytwarzanie z nich...

Przydatność 60% Analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa

Otoczenie marketingowe dzielimy na: • bliższe • dalsze (globalne) lub • podmiotowe • procesowe Otoczenie bliższe – ma charakter głównie podmiotowy. W jego skład wchodzą: • konsumenci (klienci) • konkurenci (czyli inne firmy oferujące te same produkty, bądź zaspokajające te same potrzeby) • instytucje i organizacje okołobiznesowe (banki, firmy...

Przydatność 50% Analiza otoczenia marketingowa przedsiębiorstwa

Otoczenie marketingowe dzielimy na: •bliższe •dalsze (globalne) lub •podmiotowe •procesowe Otoczenie bliższe – ma charakter głównie podmiotowy. W jego skład wchodzą: •konsumenci (klienci) •konkurenci (czyli inne firmy oferujące te same produkty, bądź zaspokajające te same potrzeby) •instytucje i organizacje okołobiznesowe (banki, firmy ubezpieczeniowe,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji