Treść zadania

Dusia-27

Uzupełnij tekst:
1.W laboratoriach chemicznych i szkolnych pracowniach nie wolno badać_______substancji. Niektóre z nich są bowiem silnymi________. Z tego powodu nie powinno się_______ posiłków w pomieszczeniach przeznaczonych do wykonywania doświadczeń bądź przechowania_______chemicznych.

2.W opisie makroskopowym, czyli z punktu widzenia ________ posługującego się zmysłami, reakcja chemiczna to przemiana jednych substancji w inne________. W opisie__________, czyli z punktu widzenia naszej wiedzy o budowie materii, reakcja chemiczna to_________ jednych______ w inne drobiny.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    wyrazy do uzupełnienia:
    1.smakiem,truciznami,jeść,odczynników
    2.człowieka,substancje,mikroskopowym,przemiana,drobin

Rozwiązania

Podobne zadania

PROSTOtv równania reakcji chemicznych Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: PROSTOtv 14.4.2010 (16:10)
PROSTOtv równania reakcji chemicznych Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: PROSTOtv 25.4.2010 (11:11)
klaaudys Zapisz za pomocą symboli i wzorów chemicznych równania nastepujących reakcji : Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: klaaudys 3.5.2010 (13:30)
donia73 napisz rownania reakcji chemicznych; tlenek srebra(I),wodorek potasu.tlenek Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: donia73 4.5.2010 (12:50)
Java24 z Równań reakcji chemicznych. Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Java24 23.5.2010 (21:58)

Podobne materiały

Przydatność 100% Miłość w szkolnych murach

Wraz z nadchodzącą wiosną i piękną, słoneczną pogodą przybywa również wiele zakochanych par. to zjawisko można zaobserwować wszędzie: na ulicach, w parku, a w szczególności w szkole. Przez ostatni tydzień spacerując po zatłoczonych korytarzach szkolnych, przypatrywałam się zachowaniu uczniów i mogę stwierdzić z czystym sumieniem, że wiosna już dotarła do Gimnazjum...

Przydatność 70% Testy osiągnięć szkolnych

TESTY OSIĄGNIĘĆ SZKOLNYCH Wysoce obiektywną i stale doskonaloną metodą sprawdzania osiągnięć szkolnych jest pomiar dydaktyczny przeprowadzony z zastosowaniem testów, które są próbą, zbiorem zadań do wykonania, identycznym dla wszystkich badanych. B. Niemierko stwierdza, że test osiągnięć szkolnych jest zbiorem zadań przeznaczonych do rozwiązania w toku jednego zajęcia...

Przydatność 75% Typy reakcji chemicznych

Typy reakcji chemicznych 1. Reakcje syntezy Synteza jest reakcją, w której z dwu lub więcej substancji prostszych powstaje jedna substancja złożona o odmiennych właściwościach chemicznych i fizycznych. A + B ---> AB 2. Reakcje analizy Analiza (rozkład) jest reakcją, w której z jednej substancji złożonej powstają dwie lub kilka substancji prostszych , różniących...

Przydatność 55% Szybkość reakcji chemicznych

Reakcje chemiczne przebiegają z bardzo różnymi szybkościami. Na przykład po zmieszaniu roztworu azotanu srebra z roztworem chlorku sodowego wytrąca się natychmiast chlorek srebra. Reakcja ta przebiega do końca tak szybko, że nie można prześledzić różnych jej stadiów. Jeśli natomiast zmieszamy gazowy wodór i tlen w temperaturze pokojowej, to reakcja powstawania wody bez udziału...

Przydatność 65% Typy reakcji chemicznych.

Różnego rodzaju reakcje chemiczne usystematyzowano i podzielono na trzy podstawowe typy: - Reakcje analizy czyli rozkładu - Reakcje syntezy czyli łączenia - Reakcje wymiany 1. Analiza (rozkład) jest reakcją, w której z jednej substancji złożonej powstają dwie lub kilka substancji prostszych , różniących się od substratu właściwościami fizycznymi i chemicznymi. AB = A + B...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji