Treść zadania

mikrofage

0,6 razy 1/4=
1 i 1/8 razy 0,1-=
3,75 razy 4 razy 0,01=
5/9: 1 i 1/4=
2 i 5/6 : 3/4=
0,18:2 i 2/5=

zadanie 2
1/6 razy 3 i 3/4 razy 100 razy 4/15 razy24/25=
0,4 razy 1,4 razy 3/4 razy 1/7 razy 10=
6,6 razy 9/40 razy 5/6 razy 8/11 razy1/3=
3,6/7 razy 0,08/1,1 razy 2,2/1,2 razy2,1/0,6
dam najlepszą odp/

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    0.6 * 1,4 = 6/10 * 14/10 = 21/25
    1 1/8 * 0,1 = 9/8 * 1/10 = 9/80
    3,75 * 4 * 0,01 = 3 3/4 * 4 * 1/100 = 15/4 * 4 * 1/100 = 3/20
    5/9 : 1 1/4 = 5/9 * 4/5 = 4/9
    2 5/6 : 3/4 = 17/6 * 4/3 = 34/9 = 3 7/9
    0,18 : 2 2/5 = 18/10 : 12/5 = 18/10 * 5/12 = 3/4
    1/6 * 3 3/4 * 100 * 4/15 * 24/25 = 1/6 * 15/4 * 100 * 4/15 * 24/25 = 16
    0,4 * 1,4 * 3/4 * 1/7 * 10 = 4/10 * 14/10 * 3/4 * 1/7 * 10 = 3/5
    6,6 * 9/40 * 5/6 * 8/11 * 1/3 = 66/10 * 9/40 * 5/6 * 8/11 * 1/3 =3/10
    3,6/7 * 0,08/1,1 * 2,2/1,2 * 2,1/0,6 = 36/10 : 7 * 8/100 : 11/10 * 22/10 : 12/10 * 21/10 : 6/10 = 36/10 * 1/7 * 8/100 * 10/11 * 22/10 * 10/12 * 21/10 * 10/6 = 6/25

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku

Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....

Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku

Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...

Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego

KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...

Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi

Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...

Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"

Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji