Treść zadania

piterql

Napisz program który zapełni obraz kwadratami o boku 40 pikseli w postaci szachownicy. Jak zainicjować grafikę to wiem ale co dalej. Bardzo proszę o pomoc.

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • nataliaw400

    Pascal- to jeden z najbardziej znanych języków programowania. Język pascal świetnie nadaje się do nauki pragromowania i to dlatego wciąż cieszy się popularnością.

Podobne zadania

lora TECHNOLOGIA INFORMACYJNA-PROSZĘ O POMOC:))) Przedmiot: Informatyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: lora 16.4.2010 (12:37)
ola122 prosze o pomoc Przedmiot: Informatyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: ola122 5.5.2010 (10:51)
hanikuzix PoMoC łAtWe Przedmiot: Informatyka / Liceum 3 rozwiązania autor: hanikuzix 9.5.2010 (14:24)
hanikuzix PoMoC łAtWe Przedmiot: Informatyka / Liceum 2 rozwiązania autor: hanikuzix 9.5.2010 (14:24)
szmonek Programowanie Przedmiot: Informatyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: szmonek 17.5.2010 (18:39)

Podobne materiały

Przydatność 50% Programowanie (Pascal)

Programowanie


· algorytm
· język programowania – zbiór słów wyrażających algorytm
· program – algorytm przedstawiony za pomocą języka programowania
· programowanie – sztuka pisania programów
· programista/programistka – artysta/artystka

Języki programowania:
a) symboliczne (asemblery) (0001010011101…)
b) wysokiego poziomu...

Przydatność 60% Turbo Pascal

Pascal jest jednym z najpopularniejszych języków programowania komputerów. Powstał on w 1971 roku, kiedy to Niklaus Wirth opublikował pierwszy artykuł o nim. Upowszechnienie Pascala nastąpiło po roku 1974, w którym Wirth, opierając sie na poprawionym artykule, wydał wraz z Kathleem Jensen pierwszy podręcznik tego języka. W zamierzeniu Wirtha język Pascal miał służyć przede...

Przydatność 50% Turbo Pascal

WSTĘP Każda procedura, zmienna lub funkcja musi być zakończona średnikiem (;). Wyjątek END. i BEGIN 1. CO POWINNO I MOŻE ZNALEŹĆ SIĘ W KAŻDYM PROGRAMIE Uses crt; {musi znaleźć się} var {..tu można wpisać zmienne ..} begin {początek programu, musi się znaleźć} clrscr; {wyczyść ekran} {..tu można pisać treść programu..} readkey; {aby wyjść z...

Przydatność 70% Błędy Turbo Pascal

Poniżej znajduje się lista błędów. Turbo Pascal wykrywa je automatycznie, podając jego nazwę. 1. Out of memory - Brak pamięci 2. Identifier expected - Oczekiwano identyfikatora 3. Unkown identifier - Nieznany identyfikator 4. Duplicate identifie - Podwójny identyfikator 5. Syntax error - Błąd składni 8. String constant exceeds line - Stała łańcuchowa przekracza wiersz...

Przydatność 55% Turbo Pascal- instrukcja warunkowa "case"

Instrukcja warunkowa „Case” Instrukcja wyboru jest strukturą sterowania, którą zdefiniował C. Hoare w latach sześćdziesiątych jako rozwinięcie pojęcia przełącznika w Algolu 60. Realizacja instrukcji tej jednak wymusza pewne ograniczenia ilościowe. Istnienie tego problemu sprawiło, że w Turbo Pascalu instrukcja wyboru jest udogodnieniem czysto notacyjnym, a nie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji