Treść zadania

littlenkitten

Czy 'dom' zawsze znaczy to samo? ( kartka z zeszytu A5 )
na jutro! proszę pomóżcie.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

justyna22 help...:(na jutro Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: justyna22 29.3.2010 (17:13)
Ewa952 Kartka z dziennika latarnika Skawińskiego.W formie 1 osobowej Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Ewa952 30.3.2010 (18:48)
niwejka21 rozprawka o zbyszku z Bogdańca. na jutro.! Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: niwejka21 7.4.2010 (18:51)
Klaudynka8 Charakterystyka Autorytetu na jutro!! Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Klaudynka8 7.4.2010 (19:05)
anahi09 Pomocy, na jutro. ! ;) ;* Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: anahi09 8.4.2010 (14:26)

Podobne materiały

Przydatność 55% Czy dom zawsze znaczy to samo

Człowiek nieraz zadaje sobie pytanie, czym dla niego jest dom.Czy to budowla, ze ścian i mebli w środku, czy to miłość, pomoc, którą znajdujemy wśród bliskich nam osób. W zależności od tego, ile człowiek ma lat znaczenie domu różnie sobie tłumaczy. Dla dziecka dom to mama i tata gdzie czuje się bezpieczny zawsze się nim ktoś opiekuje da mu jeść i przytuli, gdy...

Przydatność 70% Opis zeszytu od języka polskiego

Mój zeszyt od języka polskiego składa się z 60 kartek i jest formatu A5. Ma twardą okładkę, na której widnieją brązowe, jesienne liście. To doskonale pasuje do panującej teraz pory roku. Strona tytułowa mojego zeszytu jest dość biedna. Znajduje się na niej jedynie napis ”Język polski”, moje imię i nazwisko oraz klasa, do której chodzę. Staram się staranie prowadzić...

Przydatność 55% Pisownia partykuł (z zeszytu szkolnego)

1. Pisownia partykuł: a) łączna: -że, -ż, -li -by z czasownikami osobowymi, partykułami, spójnikami b) rozdzielna: no, niech, nie, czy -by po czasownikach bezosobowych, wyrazach funkcji czasownikowej: można, niepodobna, trzeba, warto, wolno -by po rzeczownikach, liczebnikach, przysłówkach, zaimkach przysłownych Przykłady: - Chodź no tutaj! - Świat by się zmienił,...

Przydatność 60% Pitagoras z Samos.

Pitagoras z Samos (572- 496 p.n.e.)- Grecki matematyk i filozof, przyczynil sie znacznie do rozwoju matematyki i astronomii. Byl twórca kierunku filozoficznego zwanego pitagoreizmem. Nie pozostawil po sobie zadnych prac i o jego dzialalnosci wiadomo niewiele. Trudno jest wyodrebnic odkrycia samego Pitagorasa sposród tych, których dokonali jego uczniowie i nastepcy, nazywajacy sie...

Przydatność 75% Pitagoras z Samos.

Pitagoras z Samos żył między 572 a 496 rokiem p.n.e. Był greckim matematykiem i filozofem. Przyczynił się znacznie do rozwoju matematyki i astronomii. Był również twórcą kierunku filozoficznego zwanego pitagoreizmem. Nie pozostawił po sobie żadnych prac, więc o jego działalności wiemy niewiele. Trudno jest wyodrębnić odkrycia samego Pitagorasa spośród tych, których...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji