Treść zadania

ssylwul25

opisz wspomienia z wakacji, po angielsku. na jutro!!!

proszę bardzo!! ;))

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 0 0

Po polsku

Okres w roku, który chyba jest najbardziej lubiany przez uczniów, z dniem 1 września niestety – skończył się. Tym bardziej „niestety”, ponieważ ten sezon szczególnie pozwalał nam na aktywny wypoczynek przy wspaniałej pogodzie. Pierwszy dzwonek i znowu siedzimy w naszej klasie. Zostały nam tylko wspomnienia z wakacji.
    Większą cześć wakacji spędziłem w domku letniskowym w Giżycku. Pogoda sprzyjała opalaniu się, kąpaniu się itp. Tam też spotkała myślę, że najbardziej ciekawa przygoda podczas całego okresu mojego wypoczynku. Ten dzień rozpoczął się jak wszystkie inne, z tym wyjątkiem, że przyjechała moja rodzina, która chciała pożeglować na pobliskim jeziorze. Była piękna pogoda, więc szybko się zebraliśmy wzięliśmy wszystko, co trzeba i wyruszyliśmy w stronę jeziora. Następnie wzięliśmy żaglówkę i przygotowaliśmy ją do żeglowania. Był dobry wiatr, więc szybko wyruszyliśmy i nic nie zapowiadało, co się miało stać tego dnia. Nagle, w połowie drogi do Lubiatowa zachmurzyło się nad jeziorem oraz zaczął wiać bardzo mocny wiatr. Musieliśmy jak najszybciej wracać, byliśmy daleko od portu, ale nie widząc żadnego innego rozwiązania podjęliśmy ten ryzykowny krok. Przez cały czas, kiedy wracaliśmy padał deszcz, chroniliśmy się przed wywróceniem, ale nasze wysiłki nic się nie zdały i na kilkanaście metrów przed pomostem portu, do którego płynęliśmy – niestety- przewróciła się nasza żaglówka. Dopłynęliśmy wpław do pomostu, łódkę przywiozła motorówka ratownicza. Wróciliśmy cali zmoczeni do domu. Po opadnięciu emocji musieliśmy jeszcze iść do portu i wylewać wodę pozostałą w łódce.
    Ta przygoda jak żadna inna w czasie tych wakacji szczególnie utkwiła mi w pamięci. Będę na pewno wracał do niej myślami czekając na następne tak udane jak poprzednie wakacje.

A tu po angielsku

The period of the year, which is probably the most well-liked by students, on 1 September, unfortunately - ended. The more "unfortunately" because this season in particular allow us to stay active when the weather is wonderful. The first bell and once again we sit in our classroom. We have only memories of the holidays.
    I spent the greater part of the holiday at a cottage in Giżycko. The weather was good sunbathing, swimming, etc. He also met I think the most interesting adventure for the entire period of my stay. This day began like any other, except that my family came, who wanted to sail on a nearby lake. It was beautiful weather, so we have quickly took everything you need and we left the lake. Then we took a sailing boat and sailing it. He was a good wind, so we left quickly and did not announced what was to become that day. Suddenly, halfway to Lubiatów clouded by the lake and began to blow very strong wind. We had to get back as soon as possible, we were far from the port, but without seeing any other solution we have taken the risky step. Throughout the time when the rain came back, protected the topple before, but our efforts were of no avail, and for several meters before the bridge port to which we sailed - unfortunately, toppled to our sailing. Sailed to the swim platform, a rescue boat brought the motorboat. We returned home wet through inches. After falling more emotion we had to go to the harbor and pour the remaining water in the boat.
    This adventure like no other during the holidays in particular stuck in my memory. I will definitely come back to her thoughts while waiting for the next so successful as the previous holiday.

Rozwiązania

Podobne zadania

justysia2182 Argumenty do rozprawki na angielski :) Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: justysia2182 28.3.2010 (22:46)
Dajana888 J.angielski Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Dajana888 6.4.2010 (15:40)
Dajana888 J.angielski(10 pytań)Pilne! Przedmiot: Język angielski / Liceum 3 rozwiązania autor: Dajana888 7.4.2010 (19:14)
mmalinka OGŁOSZENIE-przetłumaczenie zdań na j.angielski. PROSZE O POMOC!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 5 rozwiązań autor: mmalinka 18.4.2010 (14:05)
anla93 przetłumacz zdania(na jutro) Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: anla93 20.4.2010 (21:12)

Podobne materiały

Przydatność 60% Angielski

Prace w załącznikach: - Przysłowa - Hotel - Idioms - Proszek - Angielski na śmiesznie - Czasowniki nieregularne

Przydatność 70% Przyimkii angielskie

Plik w załączniku (tabelka)

Przydatność 75% Przysłowia angielskie

1.A lie has no legs-kłamstwo nie ma nóg;kłamstwem daleko się nie zajdzie 2.All flowers are not in one garland-nie wszystkie kwiaty są wplecione do jednego wieńca;cała mądrość nie mieści się w jednej głowie 3.All is wellthat ends well-wszystko dobre,co się kończy 4.A friend to all is a friend to none-przyjaciel wszystkich nie jest przyjacielem nikogo 5.Among the blind a...

Przydatność 75% Angielski humor

Angielski humor Angielski humor (również brytyjski humor) - określenie specyficznego poczucia humoru, które dominuje w Wielkiej Brytanii i zdobyło duże rzesze fanów i antyfanów na całym świecie. Angielski humor opiera się w głównej mierze na absurdzie, ironii, sarkazmie, humorze sytuacyjnym oraz zaskoczeniu i nieprzewidywalności wraz z ośmieszeniem i wyśmianiem. Żarty i...

Przydatność 70% Angielski zwroty

What is included in the price- Co jest wliczone w cenę What time will you arrive – o której masz zamiar przybyć How will I recognize you – Jak Cię rozpoznam When do you organize holidays language courses? – Kiedy organizujesz kursy języka w wakacje I will be wearing – będę ubrany… How offen are the classes? – jak często są zajęcia? How much is it? – Ile to kosztuje...