Treść zadania

kamilcio2328

Bardzo potrzebuje na jutro rozprawkę na ten temat.dzięki

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • Dzięki ale mi potrzebne jest w rozprawce to jest zbyt za krótkie najlepiej jak by było tak na jedna stronę A4

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    uczymy sie hist zeby nie zatracic polskich korzeni
    zeby pamietac o tym co bylo kiedys
    dzieki histori mozemy poznac dziejej naszego kraju

Rozwiązania

Podobne zadania

madziunia09999 Napisz podanie z prosba do nauczyciela od historii , aby przeprowadził Przedmiot: Historia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: madziunia09999 28.3.2010 (18:09)
Kinia Help z historii Przedmiot: Historia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Kinia 18.4.2010 (20:50)
Oolenka1232 Z historii :) na czwartek Przedmiot: Historia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Oolenka1232 20.4.2010 (19:09)
kasiaw292 Jaka twoim zdaniem była najważniejsza bitwa II WŚ i dlaczego? Muszę podać Przedmiot: Historia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kasiaw292 21.4.2010 (19:57)
miczek2 Dlaczego polskie powstania zakończyły się klęską? - Rozprawka Przedmiot: Historia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: miczek2 5.5.2010 (17:12)

Podobne materiały

Przydatność 65% Czego uczymy się z "Małego Księcia"

Istnieje wiele wybitnych dzieł literackich, które ukazują nam uniwersalna prawdę o człowieku. Jedną z takich paraboli, uczącą nas wielu pozytywnych wartości, jest „Mały Książę”. Antoine de Saint-Exupry w swoim utworze opowiada o miłości, przyjaźni i o ludzkiej naturze. Nie ważna jest tutaj charakterystyka postaci, ani wydarzenia, lecz to, co nam dane sytuacje i osoby...

Przydatność 75% Czego się uczymy, śmiejąc się z "Zemsty"?

Komedia Aleksandra Fredry pt. „Zemsta” jest pełna humoru. Mnóstwo zabawnych dialogów, niezapowiedzianych wydarzeń i nieporozumień sprawia, że czytając tę książkę mimowolnie się uśmiechamy. Kontrasty dają jeszcze lepszy efekt. Postać Papkina- zarozumiałego i pyszałkowatego, ale jednak tchórza, potrafi rozbawić do łez. Można by jeszcze długo wymieniać to, co nas...

Przydatność 60% Uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia.

Moim zamiarem jest poparcie tezy-„uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia”- właściwie jest bardzo wiele argumentów przemawiających za tym. Chciałabym w tej chwili przedstawić, te najbardziej przekonywujące. Nie dla nauczycieli, rodziców chodzimy do szkoły. Robimy to tylko dla siebie. To prawda, że chodzimy do niej pięć razy w tygodniu i spędzamy w niej...

Przydatność 80% Uczymy się, nie dla szkoły lecz dla życia.

Celem mojej pracy jest poparci tezy-''uczymy sie nie dla szkoły lecz dla życia''Właściwie istnieje wiele argumentów przemawiających za potwierdzeniem tezy,wszystkie jednak wiążą się z życiem. Pierwszy argument przekonuje nas, iz chodząc do szkoły 5 razy w tygodniu i spędzając w niej średnio 6h dziennie,uczymy się korzystać z tego,iż do niej uczęszczamy i mamy...

Przydatność 65% Uczymy się nie dla szkoły lecz dla życia

"Uczymy się nie dla szkoły lecz dla życia"? Myśle ,że jest to trafne sformułowanie uczymy się po to ,żeby coś ośiągnąć w przeciwnym razie nie stworzono by szkół. Są osoby, które twierdzą ,że uczą się bo muszą, jeżeli tak myślą wcale nie są w błędzie, poniewarz zdają sobie sprawe ,że jak nie będą nic umieć będą wyśmiewani, a co gorsza w przyszłości nie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji