Treść zadania

Weronia12

Przyjżyj się poniższym rysunkom. W dużym słoiku mieści się 2 razy więcej miodu niż w małym.

a). O ile cięższy jest duży słój z miodem od małego słoika pełnego miodu?
b). O ile lżejszy jest pusty mały słoik od pustego dużego słoika?

Napis na słoikach:
mały- masa brutto 0,62 kg
duży- masa brutto 1,3kg
masa netto 0,94 kg

Kto ma to zadanie lub nie ma a umie prosze napisać jak najszybciej może być nawet samo a. albo samo b.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    a) 1,30 kg - 0,62 kg = 0,68 kg
    b) od masy dużego pustego słoika odejmij masę pustego małego słoika

Rozwiązania

Podobne zadania

przemooo70 Znów , matma , ale łatwa . Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: przemooo70 25.3.2010 (16:38)
kogaveg matma Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: kogaveg 28.3.2010 (10:31)
klaudia12343 matma o jeżach Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: klaudia12343 5.4.2010 (18:10)
klaudia12343 matma dla mnie trudne pomozesz Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: klaudia12343 6.4.2010 (15:04)
ewelinka046 Matma Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 6 rozwiązań autor: ewelinka046 8.4.2010 (12:26)

Podobne materiały

Przydatność 55% Klasa szkolna

Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...

Przydatność 50% Reakcje chemiczne - I klasa

Reakcje egzotermiczne: 2Mg + O2 = 2MgO CH4 + 2O2 ® CO2 + 2H2O Zn + 2HCl ® ZnCl2 + H2 Fe + 2HNO3 ® Fe(NO3)2 + H2 2NaOH + H2SO4 ® Na2SO4 + H2O KOH + HNO3 ® KNO3 + H2O Reakcje endotermiczne: 2HgO ® 2Hg + O2 Cu(OH)2 ® CuO + H2O N2 + O2 ® 2NO 2% produktu przy 2000C H2 + J2 ® 2HJ CaCO3 ® CaO +CO2 NH4 HCO3 ® NH3 + CO2 + H2O wodorowęglan...

Przydatność 55% SCIAGA 4 KLASA

POST.KONF.W.TEHERANIE 1.12.1943 OD 28 LISTOPADA CHURCHIL PRÓBOWAŁ PRZEFORSOWAC KONCEPCJE UDERZENIA NA BAŁKANY W KIERUNKU PÓŁNO. USTALONO ŻE DZIAŁANIA ZOSTANA ROZPOCZETE OD MAJA1944.DO PL MIAŁY BYĆ PRZYŁĄCZONE PRUSY WSCH.WIĘKSZY DOSTEP DO MORZA. W TEH.USTALONO NIEFORMALNY PODZIAL EUROPY NA STREFE WPŁYWÓW.STALINOWI POZOSTAWIONO WOLNĄ REKE W PL RUMUNI BULGARI NA WEGRZECH ORAZ W...

Przydatność 65% Ściąga klasa III liceum

Lekcja 1 1. Położenie Polski w Europie i jego konsekwencje: Polska lezy w półkuli północnej i wschodniej między 49st00' a 54st50' szerokości geograficznej północnej oraz między 14st07' a 24st08' dlugosci geograficznej wschodniej. Rozciągłość południkowa wynosi 5st50' (694km). Kąt padania promieni słonecznych w Warszawie (52st15' N) waha się od 14st18' w grudniu do 61st12' w...

Przydatność 50% Klasa ogólna, poczatki- sciąga

francuski, klasa ogólna, poczatki [ściąga] Elle habite a Paris? Habite-t-elle a paris? Est-ce qu’ elle habite a Paris? Non, elle n’habite pas a Paris?) ODMIANA /Je suis /tu es /il est /elle est /nous sommes /vous etes /ils sont /elles sont (mieszkać) 1E 2S 3O 1ONS 2 EG 3ENT faire (robić) Rodzajniki –un (M) –une(Ż) –des(MN) aimer(lubić) C’est tout? Słówka regarder...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji