Treść zadania

biczu33

Napisz rozprawkę na temat inny nie znaczy gorszy

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Czy inny znaczy gorszy? Dla mnie nie ulega wątpliwości, iż jest to stwierdzenie błędne. Postaram się to uzasadnic kilkoma argumentami i mam nadzieję, że to mi się uda.
    Po pierwsze zastanówmy się co w ogóle to słowo oznacza. Inny - odróżniający się czymś, wyróżniający z tłumu. To słowo nie oznacza jedynie dziwak, choc tak też to można interpretowac. Według mnie jest to cecha jak najbardziej pozytywna, ponieważ sprawia, że ludzie się czymś różnią, nie są tylko kopiami naśladującymi innych. To sprawia, że są niepowtarzalni.
    Następnie chciałabym zaznaczyc iż w dzisiejszych czasach wielu zwraca uwagę na cechy zewnętrzne. Szczególnie kobiety biorą przykłady ze ślicznych aktorek, czy piosenkarek. Robią operacje plastyczne, by wyglądac jak one. A tak naprawdę ludzie doceniają szczególnie te niepowtarzalne, nadzwyczajne typy urody. Jest to kolejny argument przemawiający za faktem, iż dobrze się wyróżniac.
    Moim ostatnim argumentem będzie stwierdzenie, że wszyscy ludzie się czymś różnią. Nie ma dwóch takich samych. Więc czy stwierdzenie "inny, znaczy gorszy" nie odnosiłoby się do wszystkich ludzi? Jaki wtedy miałoby sens? Przecież znaczyłoby to, że wszyscy ludzie są gorsi od siebie, co jest sprzeczne samo sobie. Uważam, że jest to jedynie wymysł ludzi dążących do stania się ideałem.
    Myślę, że udało mi się udowodnic słusznośc mojej tezy. Moim zdaniem potwierdziłem swoje słowa wypowiedziane na początku i uświadomiłem, że inny nie znaczy gorszy.

Rozwiązania

Podobne zadania

onnex Rozprawka Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: onnex 28.3.2010 (08:09)
grzabas1 Rozprawka Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: grzabas1 28.3.2010 (17:25)
justyna22 help...:(na jutro Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: justyna22 29.3.2010 (17:13)
Paulina14 rozprawka Imię i nazwisko Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Paulina14 30.3.2010 (15:31)
Net123 Czy każdy człowiek potrzebuje ciepła i serdeczności? Rozprawka Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Net123 30.3.2010 (17:22)

Podobne materiały

Przydatność 55% Rozprawka na temat: Czy szkoła jest potrzebna?

Uważam, że szkoła jest potrzebna i powiniśmy do niej chodzić. Szkoła jest rzeczą przydatną, która uczy nas i pełni rolę drugiego domu rodzinego a bynajmniej powina. Moje zdanie na temat szkoły uzasadniam takimi argunentami jak: po pierwsze w szkole spędza sie miło czas, spotyka grono swojich kolegów, przerzywa pierwsza miłość. Po grudi uczymy się wiele nowych rzeczy,...

Przydatność 50% Rozprawka

W życiu trzeba przeżyć i porażki i zwycięstwa. Tak, w pełni zgadzam się z tym stwierdzeniem. Życie człowieka nie jest pasmem sukcesów, radości, szczęścia i osiągnięć. Jest poprzetykane również wieloma niepowodzeniami, smutkami i przegranymi. Moje słowa najlepiej potwierdzają następujące argumenty. Po pierwsze, weźmy pod uwagę etap nauki i pracy w życiu człowieka....

Przydatność 50% Rozprawka

Dlaczego wnetrze Ziemi przepisywano zawsze tak duze i najczesciej mroczne znaczenie?Odpowiedz na to pytanie nie wydaje sie byc prosta.Temat zakłada,ze podziemie najczesciej kojarzy sie ludziom z czyms złym.Z czego to wynika?Otoż,na to pytanie odpowiem nastepujacymi argumentami. Po pierwsze wnetrze Ziemi nie jest do końca zbadane przez naukowcow.Prawie kazdy człowiek słyszac o podziemiu...

Przydatność 55% Rozprawka

To jedna z najtrudniejszych form wypowiedzi.Zapamietaj: -kazda rozprawka sklada sie z trzech czesci:WSTEPU(teza lub hipoteza),ROZWINIECIA(przytoczenie stosownych argumentow),ZAKONCZENIA(podsumowanie,powrot do tezy lub posumowanie,zmiana hipotezy w teze). *Teza-to twierdzenie,o ktorego slusznosci jestes przekonany i pragniesz to poprzec trafnymi argumentami. *Hipoteza-to opinia,ktora...

Przydatność 70% Rozprawka

Ta forma wypowiedzi pisemnej ma charakter zadania problemowego. Służy do uzasadnienia myśli zawartej w temacie lub do podjęcia polemiki. Rozprawka rozwija umiejętność samodzielnego myślenia, wyciągania wniosków oraz wypowiadania ocen. OGÓLNY PLAN ROZPRAWKI: I Teza (twierdzenie) II Argumenty...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji