Treść zadania

pola1998x339

Do połączenia zdań użyj spójników podanych w nawiasach. Poprzedź je przecinkami. W razie potrzeby usuń zbędne wyrazy.

W przyszłości na pewno zostanę wynalazcą. Słynę z niezwykłych pomysłów.(gdyż) Stałem się znany w całej szkole. Wpadłem na sposób wydostawania ludzi z zamkniętych pomieszczeń. (kiedy)

Użyłem bardzo silnego magnesu.chciałem wyciągnąć Maćka z gabinetu stomatologicznego.(żeby)
Maciek miał przy pasku wielką metalową klamrę. Ta klamra umożliwiła realizację mojego zamieszania. (która)
Przystąpiłem do eksperymentu. Dentysta rozpoczął zabieg.(gdy)
W rezultacie znalazłem się w gabinecie dyrektora. Wraz z Maćkiem wyciągnąłem za drzwi cały fotel dentystyczny. ( bo)
Innym razem zastosuję magnes o mniejszej mocy. Chcę unikać podobnych kłopotów ( ponieważ)

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • no dalej daję naj>>>
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    POMOCY!!!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    W przyszłości na pewno zostanę wynalazcą gdyż słynę z niezwykłych pomysłów.Stałem się znany w całej szkole kiedy wpadłem na sposób wydostawania ludzi z zamkniętych pomieszczeń.

    Użyłem bardzo silnego magnesu żeby wyciągnąć Maćka z gabinetu stomatologicznego.Maciek miał przy pasku wielką metalową klamrę,która umożliwiła realizację mojego zamieszania. Przystąpiłem do eksperymentu gdy dentysta rozpoczął zabieg.W rezultacie znalazłem się w gabinecie dyrektora bo wraz z Maćkiem wyciągnąłem za drzwi cały fotel dentystyczny.
    Innym razem zastosuję magnes o mniejszej mocy ponieważ chcę unikać podobnych kłopotówponieważ)

Rozwiązania

Podobne zadania

Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (21:59)
Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (22:13)
xangelaa Ułuż dwa zdania z dowolnymi rzeczownikami zakończonymi w celowniku liczby Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: xangelaa 14.4.2010 (21:28)
iwa646 1. Jakie to zdania? Omów budowę tych zdań. Nazwij je i narysuj wykres.- Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: iwa646 15.4.2010 (13:25)
Mikusiaq Zdania złożone podrzędnie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Mikusiaq 16.4.2010 (16:46)

Podobne materiały

Przydatność 50% Paris

Je trouve que Paris est une ville très belle et magique. J’ai admire beaucoup de lieus, places et monuments. Pourtant je pense que les endroits le plus beaux et intressants pour moi ces sont le Muse d’Orsay et le quartier parisien – Montmartre. À mon avis ces lieus sont la quintessence de mon Paris. Ces sont les choses que j’ai voulu y trouver. Le Musee d’Orsay c’est une place...

Przydatność 70% Journey to Paris

I think that Paris is so known place that I don’t have to tell you where it is placed. But if there was a person who have never heard about this city (I don’t believe that there is one) I would suggest buying a geographical atlas. The airport in Paris wasn’t much different than any other I saw in my life, only people was talking in different language. When I was going to my hotel I saw...

Przydatność 50% My favourite city (Paris)

Have you ever wanted to live in a modern city, one of the bigest places to live in a world ? Set in the heart of northern France, Paris is my favourite city. In this lovely place everyone can find something what they like . Paris has many impressive sight to see, ranging from the historical beauty of Notre Dame Cathedral and The Louvre to Art de Triomphe and the Champs-Elyses . Paris has been...

Przydatność 70% Zdania złożone

Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...

Przydatność 60% Części zdania

CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji