Treść zadania
Autor: ~Magda Dodano: 9.10.2022 (13:58)
36 razy (0,25 + 1/3 + 4 : 6)
10 razy (100,5 -17,1 :1.5)
7 1/2 : 15 razy 1000
1000 - 3/5 : 0,6
39,1 : (3 - 2,9)
(5 - 3 1/2) razy (12 3/5 + 17,4)
Rozwiąż to zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
obwód prostokąta wynosi 24cm.boki ab i dc sa 2 razy dłuższe niż boki ad i Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: matma 7.4.2010 (20:55) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: marita31997 8.4.2010 (15:09) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: wiki16 10.4.2010 (13:58) |
w równoległoboku kąt zewnętrzny ma trzy razy większą rozwartości od Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: pitasmaniak 21.4.2010 (19:42) |
podstawą prostopadłościanu jest kwadrat o boku 4 dm wysokość jest 4 razy Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: CHARPIK14213 22.4.2010 (20:45) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku
Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....
Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku
Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...
Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego
KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...
Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi
Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...
Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"
Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
4 0
sonar 9.10.2022 (18:17)
36 * (0,25 + 1/3 + 4 : 6) =
= 36 * ( 25/100 + 1/3 + 4/6) =
= 36 * (1/4 + 1/3 + 4/6) =
= 36 * (3/12 + 4/12 + 8/12)=
= 36 * 15/12=
= 3 * 15/1 =
= 45/1=
= 45
10 * (100,5 -17,1 :1,5) =
= 10 * (100,5 - 11,4)=
= 10 * 89,1=
= 891
7 i 1/2 : 15 * 1000 =
= 7 i 5/10 : 15 * 1000 =
= 7,5 : 15 * 1000 =
= 0,5 * 1000 =
= 500
1000 - 3/5 : 0,6 =
= 1000 - 6/10 : 0,6 =
= 1000 - 0,6 : 0,6=
= 1000 - 1=
= 999
39,1 : (3 - 2,9) =
= 39,1 : 0,1=
= 391
(5 - 3 i 1/2) * (12 i 3/5 + 17,4) =
= 1 i 1/2 * ( 12 i 6/10 + 17,4 ) =
= 1 i 5/10 * (12,6 + 17,4) =
= 1,5 * 30 =
= 45
Dodaj komentarz - Zgłoś nadużycie