Treść zadania

~mma

co to za część zdania i określi liczbe czas itp
do
kraju
tego
gdzie
kruszynę
chleba
podnoszą
z
ziemi
przez
uszanowanie
dla
darów
nieba
tęskno
mi
panie

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne zadania

Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (21:59)
Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (22:13)
xangelaa Ułuż dwa zdania z dowolnymi rzeczownikami zakończonymi w celowniku liczby Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: xangelaa 14.4.2010 (21:28)
iwa646 1. Jakie to zdania? Omów budowę tych zdań. Nazwij je i narysuj wykres.- Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: iwa646 15.4.2010 (13:25)
Mikusiaq Zdania złożone podrzędnie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Mikusiaq 16.4.2010 (16:46)

Podobne materiały

Przydatność 60% Okres rozbicia dzielnicowego w Polsce – czas rozwoju czy upadku?

Okres rozbicia dzielnicowego w Polsce rozpoczyna się w 1138 roku, statuem Bolesława Krzywoustego, kończy się natomiast w momencie koronacji Władysława Łokietka na króla Polski – w 1320 roku. W tym czasie w Polsce wydarzyło się wiele ważnych dla dalszych losów ojczyzny rzeczy: wygnanie z kraju Władysława II Wygnańca, rządy Kazimierza Sprawiedliwego w Krakowie (złamanie...

Przydatność 60% Dzieje Liczb

Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...

Przydatność 75% Symbolika liczb

Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...

Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.

Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...

Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.

Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji