Treść zadania

~alan

Poniższe zdania zawierają błędy. Popraw je i poradź dzieciom, co powinny były zrobić,
żeby uniknąć przykrego losu. Następnie odpowiedz na pytanie zamieszczone na dole strony.

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne zadania

Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (21:59)
Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (22:13)
xangelaa Ułuż dwa zdania z dowolnymi rzeczownikami zakończonymi w celowniku liczby Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: xangelaa 14.4.2010 (21:28)
iwa646 1. Jakie to zdania? Omów budowę tych zdań. Nazwij je i narysuj wykres.- Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: iwa646 15.4.2010 (13:25)
Mikusiaq Zdania złożone podrzędnie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Mikusiaq 16.4.2010 (16:46)

Podobne materiały

Przydatność 60% Jak pomagać dzieciom trzeciego świata?

„Jednego dnia w Szwecji ludność wyrzuca tyle żywności, ile wystarczyłoby aby wyżywić mieszkańców Afryki. W jaki sposób należy pomagać krajom biednym, aby nie spowodować ich trwałego uzależnienia od pomocy?” Na świecie znajduje się bardzo wiele krajów ubogich, których gospodarka nie jest w stanie zapewnić choć minimalnych warunków życiowych. Brakuje żywności,...

Przydatność 50% System edukacyjny nie pomaga dzieciom

Educational system never help to develop the individuality of children. It is generally believed that school is called ‘our second home’ because we spend there a great part of time during our life, It is also said that educational system never help to develop the individuality of children, Is it really true? Every school in our country have the same, permament Curriculum which...

Przydatność 65% Jak polepszyc efektywnosc nauki; kilka porad dotyczacych miejsca nauki?

W procesie nauki ważny jest nie tylko sposób, w jaki to robimy, ale też wiele czynników wewnętrznych, które mają wpływ na szybkość przyswajania. Jak wyeliminować niepożądane efekty obniżające koncentrację, omawialiśmy w jednym z wcześniejszych artykułów (Jak podnieść siłę koncentracji?) . Tym razem zajmiemy się organizacją miejsca nauki. Nieodpowiednie miejsce nauki,...

Przydatność 70% Zdania złożone

Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...

Przydatność 60% Części zdania

CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji