Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Treść zadania

zena30

Dzieci ważyły swoje psy.Figa i Wektor ważą razem 19 kg. Figa i Lotek ważą 27 kg, a Wektor i Lotek ważą 40 kg.Ile waży każdy pies

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż to zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

  • sonar

    psy :

    Figa --> f

    Wektor --> w

    Lotek --> l



    wiemy, że

    f + w = 19 kg

    f + l = 27 kg

    w + l = 40 kg




    z pierwszego równania obliczam wagę Wektora

    f + w = 19 kg

    w= 19 kg - f




    z drugiego równania obliczam wagę Lotka

    f + l = 27 kg

    l = 27 kg - f




    podstawiam te wyniki do trzeciego równania

    w + l = 40 kg

    (19 kg - f) + (27 kg - f) = 40 kg

    19 kg - f + 27 kg - f= 40 kg

    - 2f + 46 kg = 40 kg

    - 2f = 40 kg - 46 kg

    - 2f = - 6 kg

    f = - 6 kg : (-2)

    f = 3 kg







    obliczam wagę Wektora

    f + w = 19 kg

    3 kg + w = 19 kg

    w = 19 kg - 3 kg

    w = 16 kg




    obliczam wagę Lotka

    f + l = 27 kg

    3 kg + l = 27 kg

    l = 27 kg - 3 kg

    l = 24 kg




    Odp. Figa waży 3kg, Wektor 16 kg, Lotek 24 kg.

  • werner2010

    Rozwiązanie na zdjęciu

    Załączniki

Podobne materiały

Przydatność 60% Siła jako wektor

Jeśli dwa ciała działają na siebie, mówimy, że działają między nimi siły. Siły nie można zobaczyć, ale można rozpoznać jej działanie po wywoływanych przez nią skutkach. Skutki działania sił dzielimy na dwie grupy: - zmiany stanu ruchu (skutki dynamiczne), np. zmiana prędkości lub kierunku ruchu, zatrzymanie ciała, czy wprawienie go w ruch. - odkształcenie...

Przydatność 50% Program związków zawodowych uczniów gimnazjum "Razem łatwiej"

1. Nasz Związek Zawodowy reprezentuje wszystkich uczniów PG w XXX 2. Chcemy aby każdy uczeń bez względu na poziom inteligencji był traktowany na równi z innymi 3. W imieniu wszystkich uczniów domagamy się ogólnie dostępnych zajęć wyrównawczych z każdego przedmiotu 4. Prosimy o przywrócenie kółek zainteresowań i SKS ? ów po godzinach lekcyjnych 5. Każda dziewczyna ma prawo...

Przydatność 70% Miłość i cierpienie - czemu zawsze razem? Romantyczny erotyzm.

Wydaje mi się, iż słowo erotyzm w kontekście tematu zostało użyte nieco na wyrost. Erotyzm, wedle słownika wyrazów obcych pod redakcją Zygmunta Rysiewicza, to miłość o silnym podłożu seksualnym. Miłość opiewana przez romantyków rzadko kiedy miała podłoże seksualne, jeśli oczywiście odrzucić tezę z popularnej anegdoty, gdzie pewnemu studentowi słynnego profesora...

Przydatność 65% Maria Janion "Do Europy - tak, ale razem z naszymi umarłymi"

Tytułu książki Marii Janion „Do Europy tak, ale z naszymi umarłymi” nie należy interpretować dosłownie. Autorka przez owe stwierdzenie chce się odnieść do historii Polski i wydarzeń jakie miały miejsce w dobie romantyzmu. Należy zwrócić uwagę na ten problem, bowiem lada moment wkroczymy do Unii Europejskiej i to od nas zależy czy kultura narodowa oraz tradycja którymi się...

Przydatność 65% Razem przeciwko agresji-gry i zabawy przeciw agresji.

Cele dydaktyczne : - Rozwijanie umiejętności pracy w grupach. - Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w klasie. - Uświadomienie uczniom potrzeby bezpieczeństwa. - Zwiększenie zaufania uczniów do siebie w sytuacjach potencjalnej przemocy. - Nauka radzenia sobie w groźnych społecznie sytuacjach. - Ukazanie zachowań alternatywnych w sytuacjach wyzwalających agresję. - Rozwijanie przez...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji