Treść zadania
Autor: Kamolinka12 Dodano: 20.2.2017 (19:32)
Witam. Niestety nie wiem pod jaka kategorie umiescic te zadanie, poniewaz jest z zadanie scisle zwiazane z elektrotechnika. Chodzi tutaj o obliczenie obwodu RLC o danych umieszczonych w zalaczniku. Bardzo bylbym wdzieczny za kazda odpowiedz naprowadzajaca mnie blizej rozumownia tego przedmiotu poniewa nie ukrywam iz jest to trudny przedmiot. Zadanie najlepiej zrobic od dany ch szukanych i obliczeniach(wzor, podstawienie). Z gory dziekuje.Za pierwsza dobra pomoc daje naj.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Prosta y=√3x-2 jest nachylona do osi ox. Opisz szczegółowo pod jakim kątem Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: pawel 24.3.2010 (16:28) |
Dany jest trójkąt o wierzchołkach A=(-4, 2) B=(0,4) C=(6,-4) a) wyznacz Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: MartaGrzeszczak1 29.3.2010 (17:43) |
Badanie trójmianu kwadratowego - zadanie optymalizacyjne. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: hmm 29.3.2010 (18:21) |
pole przekroju walca płaszczyzną równoległa do podstawy jest równe 49/pi a Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lusi1069 30.3.2010 (16:42) |
zadanie - promień okręgu Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lestat919 6.4.2010 (18:17) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Kategorie kultury.
ROZUMIENIE KULTURY: ATRYBUTYWNE – kultura jest atrybutem człowieka, czymś wspólnym całemu gatunkowi ludzkiemu i wyróżnia go z pośród innych gatunków. Używając rzeczownika kultura w znaczeniu atrybutywnym można posłużyć się nim tylko w l. poj. podobnie jak słowem ludzkość. DYSTRYBUTYWNE – kiedy mówimy o kulturze w rozumieniu dystrybutywnym mamy na myśli to, że...
Przydatność 80% Czy wiem co jem?
CZY WIEM CO JEM? MLODZIEŻ I ZDROWA ŻYWNOŚĆ Od pewnego czasu człowiek współczesny coraz intensywniej szuka ochrony przed szkodliwym wpływem stworzonej przez siebie cywilizacji. Pragnie pozbyć się całego balastu zanieczyszczeń zagrażających jego zdrowiu i życiu. Dużo więcej uwagi poświęca temu co spożywa. Jest zrozumiałe, że ta ogólna tendencja nie ujawnia się z...
Przydatność 60% Analiza wiersza "Nie wiem".
„Nie wiem” Kiedyś myślałam że życie jest piękne. Kiedyś myślałam że muszę tak myśleć Kiedyś myślałam że jestem szczęśliwa że jest mi dobrze. Kiedyś ... Ale teraz zrozumiałam że nie muszę być szczęśliwa Jeśli nie chce. Nie wiem co mam myśleć. Nie wiem co mam czuć Nie wiem co...
Przydatność 70% Co wiem o filozofii?
Jest to bardzo trudne pytanie, na które brak jest jednoznacznej odpowiedzi. Sam termin stanowił i dalej stanowi zagwozdkę dla wielu myślicieli. Pytanie to jest samo w sobie bardzo filozoficzne. Udzielając odpowiedzi zaczerpniętej ze słownika, że filozofia jest to nauka o świecie otaczającym nas, myślę że, nie wyczerpujemy w pełni pojęcia tego słowa. Filozofia, którą...
Przydatność 90% Kategorie środków dydaktycznych wytypowane przez Wincentego Okonia.
1. środki proste, do których należą: * środki słowne (podręczniki, teksty drukowane) * proste środki wzrokowe (modele, autentyczne wzory przedmiotów, reprodukcje obrazów, mapy) 2. środki złożone wykorzystujące rozwój techniki, nowinek, urządzeń i sprzętu przekazującego informacje. Można tu zaliczyć: * mechaniczne środki wzrokowe (aparaty fotograficzne,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania
antekL1 21.2.2017 (07:54)
A jeśli już bez całek i różniczek :)
to przynajmniej z użyciem liczb zespolonych.
NAPRAWDĘ łatwiej! Mieliście to na lekcji??
antekL1 20.2.2017 (22:25)
A możesz napisać CO trzeba obliczyć?
Bo dane (oporności, pojemności, indukcyjności) są w treści zadania,
PO CO je przepisywać ??
Można wyliczyć:
- Zawadę Z obwodu - wystarczy danych
- Kąt przesunięcia faz napięcia i natężenia - wystarczy danych
- zależność napięcia lub natężenia od czasu (ale trzeba znać jedno z nich, aby wyliczyć
drugie).
BARDZO bym Ci nie polecał robienia tego zadania na zasadzie dane/szukane. Jeśli chcesz załapać różnice w zachowaniu się zwykłego opornika i / lub kondensatora / cewki, to MUSISZ je sobie wyobrazić na osiach X, Y (prostopadłych).
WIEM, że to trudne, studenci Polibudy padają na tym :)
Nie wiem, co mieliście na lekcjach, cholernie trudno jest wyjaśnić te zależności bez użycia całek i pochodnych. Zastanowię się, jak to zrobić - ciekawy problem.
Ale napisz : CO trzeba obliczyć???