Treść zadania

~krystian

Kontynuuj praktykę czytania duchownego (Lectio Divi
na – sposób masz
podany w poprzednich materiałach). Zacznij w ten sp
osób czytać Ewan
gelię Marka i List do Rzymian. Proszę czytać te tek
sty na zmianę – jed
nego dnia Ewangelię, drugiego List. Zachęcam do czy
tania każdego dnia.
Obowiązkowo jednak należy zostawić 10 wpisów do nin
iejszych materia
łów (5 z Ewangelii i 5 z Listu). Po naszej modlitwi
e wpisujemy wer
set/fragment, który na modlitwie nas poruszył i sta
ł się podstawą naszej
medytacji danego dnia. Przepisany tekst oznaczamy p
odając po skrócie
księgi numer rozdziału i wersetu. Jeśli posługując
się tą metodą przeczy
tałeś Księgi do końca – zacznij od początku.
Dzień I ...........................................
...................................................
............
...................................................
...................................................
....Mk ,
Dzień II ..........................................
...................................................
............
...................................................
...................................................
....Rz ,
Dzień III .........................................
...................................................
...........
...................................................
...................................................
....Mk ,
Dzień IV ..........................................
...................................................
...........
...................................................
...................................................
....Rz ,
Dzień V ...........................................
...................................................
...........
...................................................
...................................................
....Mk ,
Dzień VI ..........................................
...................................................
...........
...................................................
...................................................
....Rz ,
Dzień VII .........................................
...................................................
..........
...................................................
...................................................
....Mk ,
Dzień VIII ........................................
...................................................
..........
...................................................
...................................................
....Rz

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

sky słowa podane do czytania ? Dawne zakony wzorem św. Benedykta ? Przedmiot: Religia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: sky 20.10.2010 (19:41)
justasia2 Wymień sposoby czytania Pisma Św. i je opisz. BŁAGAM! NA JUTRO! JAK NIE Przedmiot: Religia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: justasia2 2.11.2011 (21:05)
justasia2 " Lectio divina " - Co to za metoda czytania Pisma Św.? Kilka Przedmiot: Religia / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: justasia2 5.11.2011 (19:29)

Podobne materiały

Przydatność 90% Porta Latina Lectio secunda

A. VARIA Licet intrare. Wolno wejść. Decet parere. Wypada być posłuszym. Oportet discere, non dormire. Należy się uczyć, nie spać. Ora et labora! Módl się i pracuj! Orate et laborate! Módlcie się i pracujcie. Pare! Bądź posłuszny! Parete! Bądźcie posłuszni! Doce! Nauczaj! Docete! Nauczajcie! Veni! Przybądź! Venite! Przybywajcie! Audi! Słuchaj! Audite!...

Przydatność 90% Nauka czytania bez stresu

Jak nauczyć dzieci czytać, by proces ten nie kojarzył się ze stresem i nerwowymi godzinami spędzonymi nad książką ? Na to pytanie próbują znaleźć odpowiedź rodzice, nauczyciele i naukowcy. Niby prosta rzecz (tak nam się wydaje z perspektywy czasu), a tak często przerasta możliwości naszych dzieci. Jak więc to zrobić, od kiedy i w jaki sposób zacząć ? Jest wiele...

Przydatność 80% Metody nauki czytania

1. Metoda analityczno-syntetyczna o charakterze E. i F Przyłubskich - powstała w wyniku powiązania rozmaitych metod wykorzystujących różnorodny poziom rozwoju poszczególnych funkcji psychicznych. W ten sposób w procesie nauki czytania, którego podstawę stanowią tzw. relacje funkcjonalne, bierze udział funkcja wzrokowa, słuchowa oraz kinestetyczno-ruchowa. Autorzy koncepcji...

Przydatność 60% Nauka pisania i czytania

NAUKA PISANIA I CZYTANIA Uwagi z pogranicza teorii i praktyki Czytanie i pisanie należą do elementarnych umiejętności umysłowych, które warunkują wszelkie uczenie się. Ułatwiają kontakty społeczne, pozwalają komunikować otoczeni myśli i wyrażać przeżycia, warunkują wielostronny rozwój osobowości. Podstawę procesu nauki pisania i czytania stanowi analiza i synteza...

Przydatność 80% Odezwa wzywająca do czytania

Drodzy uczniowie! W naszym codziennym zyciu ksiazki odgrywaja najnizsza pozycje zycia codziennego.Czesto internet,telewizor,komorka i inne media zastepuja nam czytanie,poniewaz mlodzi ludzie jak i coraz czesciej starsi wola zagrac w brutalna gre,niz przeczytac lekture. Aby zmienic ta sytuacje powinnismy sami czytac ksiazki pokazujac tym samym mlodziezy,ze czytanie nie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji