Treść zadania
Autor: klaudyS454 Dodano: 14.4.2010 (19:47)
Interpretacja wiersza pt. ``O czym myśli dziewczyna na lekcji gramatyki języka polskiego`` Ewy Lipskiej
PiiiLLnNneee...!!..x]
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Interpretacja tytułu Syzyfowe Prace Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: asia95r 30.3.2010 (17:52) |
o czym jest folwark zwierzęcy? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: emma 7.4.2010 (14:38) |
analiza i interpretacja wiersza "Z głową na karabinie" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: adaska94 7.4.2010 (17:11) |
bardzo proszę o interpretację wiersza Cz. Miłosza ,,Nadzieja''...;D proszę Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: nadzia965 7.4.2010 (18:48) |
jaka jest rola poety i poezji na podstawie wiersza C. Miłosza pt. "Który Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kinia142 7.4.2010 (19:18) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Interpretacja wiersza "Dziewczyna" Bolesława Leśmiana.
"Dziewczyna" Bolesława Leśmiana jest filozoficzną balladą. Jej fabuła jest dość prosta, (Dwunastu braci postanawia rozbić mur dzielący ich od głosu dziewczyny) aczkolwiek w samym utworze można doszukać się głębszego przesłania. Bracia postanawiają oddać się całkowicie jakiemuś celowi - rozbiciu muru, za którym miał znajdować się ich upragniony cel, za którym miała...
Przydatność 70% Analiza i interpretacja wiersza Bolesława Leśmiana pt. „Dziewczyna”.
Literatura towarzyszy ludzkości od wieków. Jest ona nie tylko integralną częścią życia ludzkiego i kultury, ale szuka także odpowiedzi na najważniejsze pytania egzystencjalne, dotyczące sensu i celu życia, natury ludzkiej, istoty dobra i zła, miłości, nienawiści, wiary, nadziei oraz prawdy i piękna. Pytania te stawiali w swoich utworach wszyscy twórcy literaccy – poeci,...
Przydatność 70% Interpretacja wiersza pt: "Pompea".
Cała akcja wydarzyła się w 79r. z Pompei. Nie możemy określi czy podmiotem lirycznym jest kobieta czy mężczyzna. Podmiot liryczny wypowiada się w 1os.l.mn mówią nam o tym fragmenty wiersza np. "żeśmy mogli kochac lub "Kto nas odgrzebie z jakiej lawy". Obraz tragedii Pompei jest tylko pretekstem do rozważań nad śmiercią wielu niewinnych ludzi. Którzy jak co dzień...
Przydatność 50% Interpretacja wiersza „Kubek” Marii Konopnickiej
Wiersz „Kubek” jest liryka bezpośrednią, czyli Maria Konopnicka i podmiot liryczny to jedna i ta sama osoba. Można nazwać go jej autobiografią, gdyż opowiada ona w nim o swoim życiu, które wcale nie było usłane różami. Konopnicka pisze, że bardzo kochała swego męża i dzieci. Żyli dostatnio i szczęśliwie, „pili z jednego kubka”, jednak nie do końca. Niestety...
Przydatność 55% Interpretacja wiersza Tadeusza Różewicza "Ocalony"
Analiza wiersza Tadeusza Różewicza pt. „Ocalony”."Mam dwadzieścia cztery lata ocalałem prowadzony na rzeź". Wiersz Ocalony Tadeusza Różewicza jest analizą stanu umys–łu ludzkiego, umysłu doświadczonego, dotkniętego zdarzeniami II wojny światowej. Wydaje się, że żadna z dotychczasowych wojen nie wyrządziła takich szkód w ludzkiej psychice, moralności, kultu–rze....
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie