Treść zadania

lukaszunkilee

Analize otoczenia, klienta, konkurencyjnosci rynku jakies firmy lub konkretnego towaru jakiejś firmy na 10 stron.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 70% Scharakteryzuj zasady segmentacji rynku. Jakie są różnice pomiędzy strategią jednosegmentową, a strategią wielosegmentową rynku? Jakie są przyczyny łączenia segmentów rynku i jakie korzyści może z tego osiągnąć przedsiębiorstwo?

Segmentacja rynku – podział rynku na odrębne grupy nabywców o różnych potrzebach, cechach i zachowaniach, które mogą wymagać odmiennych produktów lub instrumentów marketingowych. Przedsiębiorstwa dokonują segmentacji rynku a następnie tworzą profile otrzymanych segmentów. Segmentacja nie tylko ułatwia poznanie cech i zrozumienie reakcji potencjalnych nabywców, lecz jest...

Przydatność 55% Jakie korzyści konsumentom i firmom daje segmentacja rynku.

Rynki składają się z nabywców, którzy różnią się od siebie pod wieloma względami. Mogą się oni różnić w swoich wymaganiach, sile nabywczej, geograficznej lokalizacji, w preferencjach zakupu. Każda z tych zmiennych może być wykorzystywana do segmentacji rynku. Segmentacja ryku jest to podział danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów, różniące się miedzy...

Przydatność 80% W jaki sposób pracownicy firmy wpływają na wizerunek

Ogromny udział w kształtowanie wizerunku firmy mają jej pracownicy, ponieważ to właśnie oni mają kontakt z klientami i przekazują im informacje. Dlatego bardzo ważne jest, aby pracownik zdawał sobie z tego sprawę i przestrzegał kilku zasad, które mają istotny wpływ na wizerunek samego pracownika, ale tez firmy. Do najważniejszych elementów dobrego wizerunku należy jego wygląd...

Przydatność 50% Na podstawie znanych Ci z otoczenia podmiotów gospodarczych ocen znaczenie monopolu w gospodarce i nazwij ograniczenia jakie z powodu jego praktyk nas determinuja.

MONOPOL - CECHY CHARAKTERYSTYCZNE Monopolem nazywamy sytuację rynkową, w której istnieje tylko jeden dostawca danego towaru lub usługi. Może mieć charakter państwowy w sytuacji, gdy przepisy prawne danego kraju pozwalają świadczyć określone usługi tylko jednemu podmiotowi. Istnieje także monopol wymuszony, kiedy jeden producent danego towaru lub usługi osiąga taką pozycję na...

Przydatność 60% Analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa

Otoczenie marketingowe dzielimy na: • bliższe • dalsze (globalne) lub • podmiotowe • procesowe Otoczenie bliższe – ma charakter głównie podmiotowy. W jego skład wchodzą: • konsumenci (klienci) • konkurenci (czyli inne firmy oferujące te same produkty, bądź zaspokajające te same potrzeby) • instytucje i organizacje okołobiznesowe (banki, firmy...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji