Treść zadania
Autor: kinia6243 Dodano: 25.11.2016 (19:38)
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty na język angielskim,tak aby otrzymać logiczne i gramatyczne zdania.W każdą lukę możesz wpisać do czterech wyrazów.
1. My headmaster saw me copying my English homework.I hope I won't (wpadnę w tarapaty) ...............
2.In our school,(zebrania rodziców mają) ............... place every two weeks.
3.Our geography teacher is very strict and she always wants us to (oddawać nasze projekty) ............... exactly on time.
4.I always (biorę udział w) ............... spelling competitions.I hope to win one day.
5.During the final class,the teacher (rozdała nasze świadectwa) ............... and congratulated all of us on completing the course.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Pomóżcie z Angielskim! Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: edysiaczek 21.4.2010 (17:08) |
Przetłumacz Podane zdania na język angielski Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 7 rozwiązań | autor: kusmierzakd 21.4.2010 (18:27) |
Czasy w języku angielskim. Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: kometka 8.5.2010 (19:52) |
Opis jakiegoś kraju w j.angielskim. PROSZE O POMOC TO ZADANIE JEST NA JUTROO! Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: angela015 16.5.2010 (15:54) |
Opisz koszmar jaki ci się przyśnił w języku angielskim. od 60 dp 100 Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: aneska9 17.5.2010 (20:20) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...
Przydatność 85% Literackie obrazy szaleństwa. Analizując podane fragmenty „Makbeta” Szekspira i „Romantyczności” Mickiewicza, określ przyczyny i przejawy obłędu bohaterek
Szaleństwo nazywamy stanem psychicznym człowieka, który nie panuje nad sobą. Jest to choroba umysłowa, którą można się zarazić pod wpływem doznanych emocji, przebytych doświadczeń w przeszłości. Właśnie tą cechę wspólną posiadają Lady Makbet i Karusia, mimo, że są to zupełnie dwie różne postacie. Oszalały z zupełnie różnych przyczyn, ale skutek w obu przypadkach...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie