Treść zadania
Autor: agakacha19 Dodano: 18.11.2016 (12:10)
Zaliczenie z Matmy Autor edytował treść zadania 28.11.2016 (18:07), dodano Ktoś pomoże ?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
DO JUTRA MUSZE ODDAC PRACE Z MATMY!!!! POMOCY Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: gogan72 6.5.2010 (17:09) |
pomocy z matmy ciąg liczbowy Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: girlofplayoby 20.5.2010 (21:51) |
Błagam!!!!!Zadania z matmy na jutro!!! ;((( Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: jessica93 30.5.2010 (17:20) |
Prosze o pomoc. Zadanie z matmy ;( Wyznacz współrzędne wierzchołka Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: jessica93 30.5.2010 (20:24) |
Równania PILNE na zaliczenie z MATMY Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: krzysiukrz 13.6.2010 (20:39) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Termodynamika - zaliczenie
W załączniku znajduje sie ściąga na zaliczenie termodynamiki!! Mam nadzieje że komuś się ona przyda w tym trudnym czasie sesji - zwłaszcza dla chemików!!!! :)
Przydatność 50% Terapia przez sztukę zaliczenie
Zaliczenie z przedmiotu: TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ Temat: Lepienie garnuszków i wazoników z masy solnej. Formy pracy: grupowa; Typ młodzieży: dzieci z 3 klasy szkoły podstawowej (w wieku 9 lat). Dzieci w normie intelektualnej; Liczba osób: klasa 20 osobowa; Czas trwania: 3 dni po 45 min; 1 dzień – łączenie składników, wyrabianie ciasta, modelowanie, wypiek. 2 dzień –...
Przydatność 50% Podstawy przedsiębiorczości - zaliczenie
1) Definicja przedsiębiorczości, przedsiębiorcy. Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych przedsiębiorstwa oraz umożliwiającego osiąganie racjonalności gospodarowania oraz efektywności ekonomicznej, która wyraża stopień osiąganej racjonalności. Przedsiębiorca - ktoś, kto bierze na...
Przydatność 60% Zaliczenie ćwiczeń z przedmiotu Pedagogika Resocjalizacyjna.
ZALICZENIE ĆWICZEŃ Z PEDAGOGIKI RESOCJALIACYJNEJ. 1. Podmiot i przedmiot pedagogiki resocjalizacyjnej. PRZEDMIOT PEDAGOGIKI RESOCJALIZACYJNEJ-wszelkie oddziaływania na osoby których proces wychowania oraz proces socjalizacji się nie powiódł. Opieka, terapia, oraz wszystkie działania mające wychować osoby niedostosowane społecznie. wg Zacharuka, Pytki - przedmiotem pedagogiki...
Przydatność 85% Najważniejsze pojęcia na zaliczenie - prawo administracyjne
w załaczniku opracowanie
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 19.11.2016 (08:54)
[ Czytaj proszę znaczek ^ jako "do potęgi", np: 3 ^ 2 = 9 ]
W zadaniach 1 2 wykładniki potęg i podstawa logarytmu są bardzo niewyraźne.
W zadaniu 1 jeśli jest tam
a) 8 ^ (1/3) to jest to pierwiastek stopnia 3 z 8 , jest to równe 2.
b) jeśli podstawa logarytmu to 1/2 to wynikiem jest - 2.
W zadaniu 2 tego wykładnika naprawdę nie potrafię rozpoznać.
=========================
3.
Szukana ilość to ilość permutacji sześciu elementów.
Wynosi ona: 6 ! = 6 * 5 * 4 * 3 * 2 * 1 = 720
=========================
4.
Na pierwszym miejscu może stać dowolna cyfra ze zbioru {1;2;3...8}
Jest 8 możliwości
Na drugim miejscu jest dowolna z 7 pozostałych cyfr, na trzecim miejscu - jedna z 6 pozostałych, na czwartym miejscu - jedna z 5 pozostałych cyfr.
Ilość możliwości: n = 8 * 7 * 6 * 5 = 1680.
Fachowo nazywa się to "wariacje bez powtórzeń 4 z 8"
=========================
5.
[ Czytaj proszę oznaczenie m(Omega) jako literę Omega i dwie kreski na górze ]
Ilość zdarzeń elementarnych jest równa ilości kul
m(Omega) = 8 + 4 = 12
a)
Ilość zdarzeń sprzyjających to ilość kul białych; m(A) = 8
Prawdopodobieństwo: p(A) = m(A) / m(Omega) = 8 / 12 = 2 / 3
b)
Ilość zdarzeń sprzyjających to ilość kul czarnych; m(B) = 4
Prawdopodobieństwo: p(B) = m(B) / m(Omega) = 4 / 12 = 1 / 3
=========================
6.
[ Czytaj proszę literę "n" jako "iloczyn zbiorów" w zapisie A n B.
Podobnie literka "u" w zapisie A u B oznacza sumę zbiorów ].
To jest zadanie na prawdopodobieństwo warunkowe.
Oznaczmy zdarzenia:
A - wyciągnięcie losu wygrywającego
B - rzut monetą, czyli losowanie urny.
Całe losowanie to iloczyn zdarzeń A n B czyli liczymy p(A n B).
Zdarzenie B rozbijamy ma dwa wykluczające się zdarzenia:
B1 - wypadł orzeł, losujemy z pierwszej urny
B2 - reszka, druga urna.
Mamy wzór:
p(A n B) = p [ A n (B1 u B2) ] = p(A n B1) + p(A n B2)
Możemy tak napisać bo B1 i B2 wykluczają się, czyli B1 n B2 = zbiór pusty.
Teraz używamy wzoru na prawdopodobieństwo warunkowe:
p(A n B1) = p(A | B1) * p(B1) oraz p(A n B2) = p(A | B2) * p(B2) ; gdzie:
p(A | B1) - szansa na wygraną POD WARUNKIEM losowania z pierwszej urny
p(A | B2) - to samo, druga urna
Wiemy, że: p(B1) = p(B2) = 1/2 - prawdopodobieństwo orła / reszki.
p(A | B1) = 8 / 20 = 2 / 5 [ patrz zadanie 5 dlaczego tak jest ]
p(A | B2) = 2 / 10 = 1 / 5
Szukane prawdopodobieństwo:
p(A n B) = (2/5) * (1/2) + (1/5) * (1/2) = 3 / 10
=========================
W razie pytań pisz proszę na priw.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie