Treść zadania
Autor: ~Mary Dodano: 16.6.2016 (22:59)
Napisz i Wygłoś mowę pochwalną na cześć przedmiotu
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz dłuższą prace: Czy cechy średniowiecznego rycerza i władcy są we Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mlody93 28.3.2010 (18:34) |
Napisz tekst na dowolny temat techniką impersjonistyczną. Max 10 zdań Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: werus03004 29.3.2010 (13:15) |
Napisz przemówienie na temat czytanie książek przydatna rzecz czy strata Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Ulaaa 6.4.2010 (19:21) |
napisz pozytywne cechy i działania Raskolnikowa. Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: dominika1300 7.4.2010 (23:19) |
Napisz sonet fraszkę lub wiersz o kobiecie renesansu. Coś w stylu Jana Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: patiszonka 28.4.2010 (14:07) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Projekt inwestycyjny z przedmiotu:
w załączniku
Przydatność 60% Opis Przedmiotu - Obraz.
W pokoju mojej babci wisi obraz . Jest namalowany na płótnie i oprawiony w ciemne, dębowe ramy . Babcia kupiła go przed laty na targu . Obraz nosi nazwę alpejskie pastwisko . Obraz przedstawia kotlinę w centrum której znajdują się dwie stare chatki . W kierunku budynków wije się, wydeptana wśród traw, wąska ścieżka . Za chatkami wznoszą się trzy potężne alpejskie szczyty ....
Przydatność 50% Lekcja powtórzeniowa - opis przedmiotu
Lekcja podsumowująca, powtórzeniowa z języka obcego Tematyka: opis przedmiotu (kształt, materiał, do czego służy) Poziom: klasa I gimnazjum, poziom III.0 Formy pracy: zabawowa, zgaduj-zgadula Pomoce dydaktyczne: różne niewielkie przedmioty, które można łatwo opisać np. gumowa piłka, drewniane klocki, długopis, zeszyt, gumka do mazania itp. (liczba przedmiotów równa liczbie...
Przydatność 65% Ściągi z przedmiotu polityka kredytowa
w załączniku treść
Przydatność 55% Pojęcie strategii w literaturze przedmiotu
1.1. Strategia w ujęciu literatury przedmiotu Mówiąc o strategii przedsiębiorstwa nie sposób nie sięgnąć do etymologii tego słowa. Pochodzi ono z języka greckiego, w którym „stratós” znaczy „armia”, natomiast „ágein” – „dowodzić” . Pierwotnie wyrażenie „strategia” dotyczyło więc sztuki wojskowej. Używano go na określenie działu sztuki wojennej...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie